|
Jamo/Technics THX hjemmebio. |
Besvar |
Forfatter | |
melsborgf
Ny bruger Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Emne: Jamo/Technics THX hjemmebio. Sendt: 25-August-2008 kl. 19:29 |
Så er det vidst på tide at jeg får lagt min hjemmebio ind på det rigtige sted - så jeg kan få både lidt ris og lidt ros :P Biografen består af følgende elementer: TV: Philips 42" LCD - 42PFL7862D/10 - Indbygget digital tuner DVD-afspiller: Panasonic DVD-RV40 med indbygget AC3 dekoder. Forstærker "1" (Front, center og bag): Technics SA-TX50 THX certificeret. Forstærker "2" (L Sub + R sub): Technics SE-A800S Front + Center højttaler: Jamo LCR one - THX Certificeret. Sub (x2): Jamo SUB one - THX Certificeret. Bag: Jamo Surround one L+R - THX Certificeret Derudover 1 stk. Technics SL-MC410 - 110 stk. cd-skifter M/Cd Tekst Lidt billeder: tjek www.starsound.dk/hjemmebio - Beklager den dårlige billedkvalitet - bedre billeder er på vej :) |
|
Jamo & Technics THX Hjemmebiograf
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |