Jeg har fået solgt mit alt i et sæt. Og nu skal det være, vil ud og have noget godt anlæg. Planen er følgende forstærker bliver Harman Kardon avr255, pga. design og størrelse. (den eneste med hdlyd der kan være i vores tvmøbel.) subwoofer er planen at det bliver en harbosound.
Højtalere har jeg været ude og lytte til en del efterhånden, men de skal også har en hvis WAF faktor, har jeg fået odrer på. :-)
Lydmæssigt så er jeg faldet for B&W dm683, da jeg syntes de har en lyd som passer mig, hørte også forskellige dali`er men ikke min stil. Men direktøren er ikke så vild med de B&W`er, så efter længe søgen faldt vi over Monitor Audio radius serien, som vi begge kunne lide udseendemæssigt. Det jeg har kigget på er MA r270 som fronter og så udbygge senere i samme serie for at få fuldr surround.
Men er bosiddende i aalborg så ville hører om folks erfaringer med dem, og evnt i forhold til B&W, som jeg godt kunne lide lyden i. Eller bare generelt radius serien, for at høre om det er kørerturen værd til aarhus.