|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() Sendt: 14-September-2008 kl. 16:00 |
Min kone købte i fredags The Orange Box til mig for 149 kr i Merlin.
Så i går røg det i vores PS3 (60 giga). Den hentede en opdatering ned på 128 megabyte. Spillet har kørt perfekt indtil idag da jeg spillede Half Life 2 Episode One. Da jeg nåde frem til toget, bliver skærmen fyldt med violette skakbræder, hvor jeg løber rundt. Det er helt umuligt at spille spillet herfra. Nogen der har oplevet dette? De andre spil kører umiddelbart fint, og Episode One gjorde det samme. Der er ingen ridser i skiven, eller nogen fejl. Hjælp! Mvh Dan |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Jeg har holdt mig væk fra spillet efter alle de klager der er over fejl, som EA ikke har lyst/må få rettet. Valve, som jo laver Half-Life mv. er åbenbart heller ikke så glad for PS3en (fordi den er i konkurrence med Steam, efter deres mening).
http://ps2.boomtown.net/en_uk/articles/art.view.php?id=15020 http://orangeboxpetition.com/ |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Ikke at det hjælper dig, men jeg havde også store problemer med det på HL2 EP1 på PC. Hvor alt underlaget var som du beskriver.
Jeg fik løst problemet ved at afinstallere og installere forfra. Jeg har ikke selv PS3, men var der ikke noget om at man installerer spillende på den. Måske det kunne hjælpe hvis du gjorde det samme. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Jeg har Orange Box på PS3, og har gennemført alle episoder i spillet. Jeg har kun oplevet spillet fryse et par gange, men ikke det som du beskriver.
|
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Jeg tror ikke det er grunden, for hvorfor vil Valve så lave samme spil til Xbox 360? Men fakta er at Orange box er betydeligt dårligere på PS3 end PC og Xbox 360. Jeg tror det er EA som har lavet en dårlig port, som Valve ikke vil blandes ind i, da de generelt er imod PS3'eren af uvisse grunde. Jeg har ikke selv spillet det på PS3, så jeg lan ikke hjælpe direkte på tråden spørgsmål, men har du prøvet at loade lidt længere tilbage i spillet. Det kan muligvis gøre du kommer uden om fejlen. Det er dog kun et gæt. |
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Underligt.. Nu afgik vores PS3 ved døden for et par uger siden.
Vi har så fået en ny under garantien, og nu virker spillet perfekt, Det må åbenbart være en forskel på de gamle 60 gigabyte i forhold til de nyere PS3. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det er virkeligt billigt. Jeg må tjekke om de stadig har det til den pris - for så skal jeg bare eje den klassiker.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Ja til den pris, må man sige at Orange Box er helt uden konkurrence.
Men om det findes til den pris mere, ved jeg ikke. Da min kone købte det sidste år fik vi besked på at der ikke blev lavet flere Orange Box, men det kan være at du kan være heldig at finde en brugt i en butik eller i Den Blå Avis, Gul Og Gratis osv. Mvh Dan |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Kan sagtens findes nyt stadig: http://www.findspil.dk/search.php?type=ps3&sp=orange+box &Submit=S%F8g&l=
ca. 130kr hos axel music incl. porto og uden risiko for told og moms - det er da til at leve med ![]() Redigeret af Kasper_J - 29-Marts-2009 kl. 13:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |