HAr postet nedenstående problem under tv forumet, men det passer nok bedre i dette forum. Jeg har virkelig brug for nogle gode råd til at komme videre:
Hej, jeg har brug for hjælp med HMG på mit LX5090H, så jeg håber at der er et par kloge hoveder der vil dele deres viden.
Jeg har gennem et stykke tid kørt med Windows Media Player 11 som medie server, og har haft fornøjelsen af at se både billeder og video via HMG. Da jeg her i forum har set flere nævne Tversity, ville jeg prøve at installere denne, og siden da har jeg ikke haft forbindelse til serveren fra LX5090H. Jeg har sikret mig at både Windows Media Player og TVersity kører, og jeg kan fint dele medier med andre computere på hjemme netværket, fra begge servere. Jeg har så prøvet at slette servere på HMG listen, samt nulstille til fabriksindstillingen, men kan nu ikke længere få vist en server overhovedet på server listen. Tv'et er korrekt oprettet i mediedeling på WMP 11. Er der nogen der kan komme med et godt råd til igen at se serveren på HMG serverliste. Har prøvet at skrive til Pioneer, men de henviser bare til brugervejledningen. På forhånd tak.