|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() Sendt: 05-April-2005 kl. 20:25 |
Jeg overvejer at investere i XP MCE 2005 men jeg har lige følgende spørgsmål som jeg håber at der er nogle der kan besvare. 1) Kan MCE finde ud af at gå i standby efter x antal minuter med inaktivitet 2) Kan MCE finde ud af at vågne op automatisk fra standby før schedulerede timer optagelser? Er der nogle der har dette til at virke? |
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
Ad1) Standby kan du selv sætte op under Power Options i Control Panel Ad2) Jeg har selv min MCE til at vågne som du beskriver. MCE vækkes fra S3-standby(se din evt. i BIOS) . Virker upåklageligt //Birkholm |
|
![]() |
|
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Godt at høre at det virker hos dig, jeg har dog i mellemtiden læst i andre forums at der er andre det har store problemer med dette. Specielt med at få PC'en tilbage i standnby efter at den har afsluttet schedulerede optagelser. Virker det også ved dig, og har du gjort noget specielt for det eller har opsætningerne under windows power options været nok?
|
|
![]() |
|
![]() |
BTW. hvor har du købt MCE2005 uden at være tvunget til også at købe HW
|
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
Det var bare Power Options der klarede det for mig.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg købte den før jul her : http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=50097&a mp;type=software jeg købt dog også et grafikkort og en MCE remote. |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Kræver det man har XP i forvejen eller er det inkl. i MCE2005?
|
|
![]() |
|
![]() |
MCE2005 er en komplet XP pakke svarende til XP home (tror jeg nok, birkholm kan evt bekræfte dette). Eneste forskel er at man får media center programmet med som kan styre HTPC features som TV visning og optagelser oma. Jeg har selv lige bestilt ved Compumail, som ser ud til at være det billigste sted at købe det lige nu. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er en fuld Windows XP dog med få undtagelser. Bl.a. kan man ikke få MCE2005 på domæne !!! (der findes vist dog et hack hvis man har dette behov). Derfor kan der for mange godt være fordel ved at bestille en MCE2005 frem for en WinXP Pro. Den almindelige bruger har ikke behov for de ekstra ting WinXP Pro har (selvfølgelig bare min holdning |
|
![]() |
|
![]() |
MCE2005DK kommer (uofficielt)efter sommerferie i følge Microsoft Danmark, hvor dansk EPG skulle være med. |
|
![]() |
|
![]() |
nogen ide om man vil kunne opdater MCE2005 UK til dansk EPG når DK udgaven kommer? Man kan vel altid lave nogle XML tricks, som henter info fra feks TV2.dk, som jeg har set andre beskrive bla. her på recorderen.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har haft kontakt med 'en fra Microsoft Danmark, som mente at MCE2005UK kunne opdateres til dansk EPG, såfrem DK-formatet er det samme som i MCE2005UK. Så ingen løfter - men det er i deres tanker. XMLTV skulle kunne komme til at virke med MCE2005UK - har dog ikke selv implementeret dette (endnu) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |