|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() Sendt: 22-September-2008 kl. 18:53 |
Jeg søger efter et minimalistisk surround anlæg incl. (mindre) højttalere i et
pænt design. Men er der overhovedet noget på markedet i den stil, der har bare en nogenlunde lyd? Jeg går også gerne efter at samle så mange enheder som muligt i een (DVD, CD, FM). Nogen der har prøvet/hørt et anlæg af denne art? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja, men så er det RIGTIG dyrt... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Hej Asklepios
Tak for tippet - kendte ikke NAD Viso - ser spændende ud. Størrelsen på højttalerne skal nok være i stil med KEF KHT 5005.2. Samlet budget er vel omkring 15.000 kr., og ville gerne nå så langt som muligt med det. Skal lige siges, at jeg ikke er super-kritisk omkring lyden, men derfor må det godt være OK. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg tror ikke du så kommer uden om Arcam... Eller SKAL det være Surround? Det må ikke være stereo? Det kunne du overveje nemlig, for så er ville valget være noget lettere...
![]() Jeg ville vælge denne her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/dvd-receiver/ar cam_solo_movie_51_dvd-receiver_m_fm.htm Den koster så alene også 20 K, men det er prima klasse. Så fåes det ikke bedre, og dertil skal du så selvfølgelig have nogle højtalere... Der kan du evt. starte med to (stereo), og så senere udvide til surround... Sådan ville jeg gøre det... ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
KEF 5005.2 spiller rigtig godt, men koster, som du kan se, de 15000 kroner gennem fælleskøb.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Ved ikke hvad du siger til dem her. http://www.sony.dk/product/hcs-surround-kit---dvd-player/dav -is10 Lyden er rigtig god, taget i betragtning af størrelsen, og du får et komplet system. Det kan dog lydmæssigt ikke måle sig med de andre løsningsforslag som der er kommet med. Ellers er der vel Bose's Lifestyle systemer, hvoraf den billigste ligger på 16000 Kr. |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
det absolut bedste sæt jeg har hørt til den pris på være Focal Dome serien.
http://hifi-freaks.dk/webshop/product_info.php?cPath=1_27&am p;am p;products_id=90 11800. også skal du jo også have lidt penge tilbage til en receiver. Edit: og nårh ja. jeg tænkte især også på dette da du skrev minimalistisk. jeg tror oven i købet der ligger en anmeldelse af det herinde på recorder?! Redigeret af jrued - 23-September-2008 kl. 21:57 |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
nej det er ikke focal dome der ligger en anmeldelse af, men anthony gallo micro højtaler. €er er kommet en forbedret udgave end dem i testen som hedder `TI....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |