|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |||||||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() Sendt: 26-September-2008 kl. 17:18 |
||||||||
Så er Flammen & Citronen (2-disc) på vej på Blu-ray
![]() Det bliver med 1080/25p (der er så bare ingen Blu-ray afspiller der kan afspille 25p) ![]() ![]() Skulle komme på market den 29 eller 30/9-2008 ![]() http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1216728526100068 7 &site= Redigeret af Startrek - 26-September-2008 kl. 17:30 |
|||||||||
![]() |
|||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||||||
Hej Fedest - er bestilt Den er dog billigere hos Axelmusic:
/Lars |
|||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||||||
![]() |
|||||||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||||||||
Bestillte min allerede den 19/8 ![]() |
|||||||||
![]() |
|||||||||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
||||||||
Elgiganten skulle have den fra den 30/9 til 199,- (alle blu-ray skulle koste dette i.h.f. i næste uge).
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
||||||||
Det er en "must-have" BD for mit vedkommende!
Men puha BD er dyrt i Danmark, jeg håber på at den også udkommer i udlandet til en garanteret lavere pris. Men jeg kan ikke vente alt for længe ![]() M.v.h. BF |
|||||||||
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|||||||||
![]() |
|||||||||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
||||||||
Den kommer kun i Skandinavien indtil videre til nogenlunde samme pris over alt
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
DaWizeGuy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
||||||||
Virker underligt med 1080p@25fps. Mig bekendt er det ikke et format der understøttes af Blu-ray. Måske der er tale om 1080i@50fps med progressive flags? Er der nogen som ved om filmen også er optaget i et format med 25 billeder pr. seklund? Mvh Anders |
|||||||||
Pioneer PDP-428XD · Denon DVD 1920 · Sony BDP-S550 · PS3 · Xbox 360 · Wii
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12384 |
![]() |
||||||||
Ja, den er netop optaget med 25 billeder i sekundet. Ellers ville det da være FULDSTÆNDIG godnat at udgive den på Blu-ray sådan
![]() At jeg så mener, at det er dybt godnat, i første omgang at optage den med 25 billeder i sekundet, er så lidt en anden sag... |
|||||||||
![]() |
|||||||||
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
||||||||
Ja jeg så også at Elgiganten sælger den fra imorgen d 30/9 til 199,- Skal da ha |
|||||||||
![]() |
|||||||||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
||||||||
Jeg har bestilt den hos axelmusic, for min lokale elgiganten plejer at være ret sløve hvad angår opstilling af vare og hjembestilling af blu-rays tilbud.
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||||||
Det samme med Elgiganten i Kolding. Har du et link til Axel?
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
||||||||
Sært at der er så stor forskel på Elgiganten... Hvis der er gode tilbud plejer de at have dem både i Glostrup og Herlev
![]() |
|||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |