|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jens Jørgen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 28-April-2005 kl. 15:30 |
Jeg har i dag været i Elgiganten for at høre på et 32" lcd tv. Han kunne oplyse at der til efteråret kommer en del nyheder omkring LCD, således at responstiden kommer et godt stykke ned under 10 ms. De skulle således komme helt op på siden af plasma skærme !
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad JVC har af nyheder omkring LCD i 2005 ??? Brian er det noget du kan løfte sløret for ? |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Jeg har overvejet at skrive en artikel om JVC's 2005 line-up med fladskærmsfjernsyn til www.thorvalds.dk Men derfor kan Brian da evt. godt svare på ovennævnte spørgsmål. Jeg ved heller ikke lige hvornår jeg skulle skrive artiklen. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Jens Jørgen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Det lyder ret godt hvis du kan finde tiden til det. Det vil være godt hvis vi får et lille indblik i hvad vi kan forvente os og om man skal slå til nu eller vente til det nye kommer ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |