|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2008 kl. 07:18 |
Så er den første dybdegående review af Denon AVR 2809 at finde http://www.areadvd.de/hardware/2008/denon_avr2809.shtml Det ser ud til at være en rigtig fornuftig receiver. |
|
![]() |
|
Wision ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Har selv en denon 2809 og er meget enig i anmeldelsen på nær at opskaleringen altså ikke er så god. Har kun et input der skal opskaleres, en tv boks der får tv signalet gennem fibernet, og der bliver opskaleringen klaret bedre af mit zepto tv. Zepto tv'ets største fejl er i følge anmeldelser at det opskalere dårligt, så opskaleringen fra 2809'eren kan ikke være så god igen. Tilgengæld rettede den et andet problem: min computer var sat til tv'et med dvi - hdmi stik, men computeren sender ikke hvad der svare til deep color, og derfor bliver sort gråt. Med reciveren ind i mellem retter den problemet på en eller anden måde og billedet bliver meget flottere.
Hvis nogen har brug for noget bestemt info om reciveren kan i bare skrive. |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det eneste som stadigvæk undrer mig på de nyeste receivere, er det hav af S-Video og Composite indgange. Hvad skal man dog bruge dem til i dag?
Så hellere flere digitale indgange til både billede og lyd. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |