|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() Sendt: 03-November-2008 kl. 20:35 |
Nogen som ved om man kan bruge sine gamle guitarer fra GH3: Rock Legends og Aerosmith til Worlf Tour? Jeg spørger fordi reklamerne omtaler en ny og forbedret guitar. På forhånd tak |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
jeg mener jeg har læst den er kompitible med det nye spil, god fornøjelse, har selv bestilt spille med full pakke til...
![]() ![]() ![]() Redigeret af henrik-t - 03-November-2008 kl. 21:46 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Frossenfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Denne artikel svarer på dit spørgsmål, og mere til. Bare husk at kigge i det rette skema for den konsol du ejer. Redigeret af Frossenfisk - 04-November-2008 kl. 00:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |