|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Spritstiv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 09-November-2008 kl. 14:29 |
yes..
har et sony handy cam model 304... det optager på DVD skiver... når jeg optager film så bliver det til video_ts filer kan nemt flytte dem ind på min hd og det hele... men hvilket program bruger jeg til at klippe i dem med...? altså så jeg fx kan vælge en lille stump ud som jeg gerne vil have i en fil for sig selv? det skal være mpeg format... og os gerne mov format det ender med at blive.... har siddet de sidste 3 timer og rodet rundt på nettet.... har fundet alle mulige programmer... det virker bare slet ikke for mig... altid et eller andet galt med fil formatet eller os ender jeg med et fil format jeg ikke kan convertere... er der en nem guide et sted eller hvad dælen gør jeg? Nikolai |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det skulle være muligt at redigere med VMM. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Spritstiv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
vmm...??? ikke helt forstået... det er et program eller? kan evt. hentes...???
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er en integreret del af dit XP OS. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
den finder ikke mine video_ts filer....
|
|
![]() |
|
![]() |
de fil formater som der er i den mappe som min DVD fil er... er : BUP, IFO og VOB
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det vil det jo være, det er DVD filer, har du prøvet at omdøbe .VOB til MPEG.? |
|
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
WMM - windows movie maker kan ikke redigere mpeg2 (DVD) formatet Du skal have fat i en rigtig mpeg editor for at klippe i det format dit kamera optager i - og helst et der også kan importere en DVD struktur som du har (video_ts folderen) samt et der kan outputte i forskellige formater afhængig af hvad det skal bruges til. Til dette formål vil jeg anbefale produkter som ulead video studie http://www.corel.com/servlet/Satellite/us/en/Product/1175714 228541#versionTabview=tab0&tabview=tab0 Eller Nero Suiten der indeholder Nero Vision som også er en fornuftig editor til dette formål http://www.nero.com/eng/index.html
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
får den her fejl meddelelse :
C:\Documents and Settings\Nikolai\Skrivebord\VTS_01_1.mpeg kunne ikke importeres. En grænseflade har for mange metoder at gennemføre hændelser fra. jeg skal bare ændre filtype navnet til mpeg ikk? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Prøv lige at læse mit indlæg lige ovenover Dine optagelser er mpeg2 selvom de ligger som .vob filer. movie maker kan ikke importere eller redigere mpeg2 - kun mpeg1 det hjælper derfor ikke noget at ændre filnavnet.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
THX Spawn!
det lykkedes sgu! takker for hjælpen! |
|
![]() |
|
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() |
Hej Spritstiv Hvilket program bruger du? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |