recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Sony BDP-S550
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Sony BDP-S550

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Mike7777 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Sony BDP-S550
    Sendt: 09-November-2008 kl. 22:23

Hjælp!!!

Jeg har besluttet mig for at det skal være en Sony BDP-S550 der skal være min første stand alone blu-ray afspiller(jeg har en PS3).

Men jeg kan virkelig ikke finde ud af den jungle af salgskanaler der findes. Så jeg håber virkelig en eller anden her, kan hjælpe mig til at købe den det rigtige sted.

Nogen steder er der to film med ved købet, andre steder står der ikke noget, er der stadig to film med der?

Hvad mht garanti? Er det klogt at købe dansk? Og mht leveringen, så vil jeg selvfølgelig helst have fået den igår, så det gør ikke så meget om den koster lidt mere, ved hurtig levering.

Jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe mig gerne denne jungel ;o)

Mvh
Mikael

Til top
Henry64 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2008
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 09:33

Hmm, tja, det med de to film er kun så længe lager haves, jeg købte min hos justbuyit.dk til 2999,- og jeg fik de to film med, iøvrigt ganske undemærkede film og flotte i fullHD. Det er Batman begins og blood diamonds der medfølger.

Henry
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-September-2004
Point: 596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 09:45

Hejsa

Det et vel bare at tage bilen og så køre ned i det nærmeste Sony-center og snuppe en S550 ned fra hylden...Derefter hjem for at se en god film hvor svært kan det være

Jeg købte en S350 efter ovenstående princip for et stykke tid siden i Sony-centeret i Kolding gav 1999.- for dyret....Jeg kan se mange i dette forum har givet en højere pris via nethandel for sammme produkt.

PS: Hvorfor en Blu-ray afspiller når du har en PS3 ??

Redigeret af Puma - 10-November-2008 kl. 09:46
Til top
mougai Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2007
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 10:19
jeg kigger med
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Puma Puma skrev:

Hejsa

Det et vel bare at tage bilen og så køre ned i det nærmeste Sony-center og snuppe en S550 ned fra hylden...Derefter hjem for at se en god film hvor svært kan det være

Jeg købte en S350 efter ovenstående princip for et stykke tid siden i Sony-centeret i Kolding gav 1999.- for dyret....Jeg kan se mange i dette forum har givet en højere pris via nethandel for sammme produkt.

PS: Hvorfor en Blu-ray afspiller når du har en PS3 ??

Jeg synes at min PS3 larmer alt for meget, samt at jeg kan ikke få lyden til at køre via min forstærker.

Sony-centeret, det har jeg aldrig hørt om, er det ikke kun noget der findes i det mørke jylland  Jeg kunne dog se at der lå et par stykker her på sjælland også, men de vil dog have 3500kr for den. Det er en del mere end hvad den koster på nettet....

Redigeret af Mike7777 - 10-November-2008 kl. 12:09
Til top
kimjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2007
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Mike7777 Mike7777 skrev:

Jeg synes at min PS3 larmer alt for meget, samt at jeg kan ikke få lyden til at køre via min forstærker.

Sony-centeret, det har jeg aldrig hørt om, er det ikke kun noget der findes i det mørke jylland  Jeg kunne dog se at der lå et par stykker her på sjælland også, men de vil dog have 3500kr for den. Det er en del mere end hvad den koster på nettet....

[/QUOTE]

Jeg gik ind i sonycenter i vejle. Vi kiggede lidt på dimsen og fik den med uden problemer til 3000,- med to film.

Mvh
Kim Jensen

Mine dvd'er
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 12:39

Hej Mike7777

Husk man skal lære hele livet selv om man bor øst for Valby bakke  et hurtigt opslag på www.sonycenter.dk viste at 7 af de 12 butikker i Danmark ret faktisk ligger på Sjælland, men jeg kan godt se de alle sammen ligger udenfor voldende i København....

Udfra dine spørgsmål fik jeg den opfattelse at du ønskede en hurtig og tryg handel uden risiko for lange leveringstider, samt måske en dårlig service efterfølgende....derfor var mit svar et Sony center, hvilket er en butik som udelukkende forhandler Sony produkter.

PS: Min S350 har et fint støjniveau, kan dog godt høre når den starter den indbyggede blæser, men jeg syntes den stopper ret hurtigt igen. Det er endvidere sjældent den har behov for køling på trods af den står i et forholdsvis lukket møbel

Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 12:41
sony i hellerup tilbød den også til 2999 med 3 film uden problemer købt til de gamle
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 15:05

Jamen Puma, det er også helt rigtigt at jeg gerne vil betale lidt mere for den, hvis jeg får den med det samme, plus trygheden i at den er med dansk garanti, men jeg synes 700-800kr ekstra er lige i overkanten.

Så jeg er super glad for KimJensen og FallenAngel's indlæg, jeg ringede til Sonycenteret og sagde at to af mine venner(hvilket i officelt er betegnet til fra nu af) havde købt den til 2999kr og om jeg ikke kunne købe den til det samme
Efter lidt tænke tid og lidt beregninger, sagde han ja, så i morgen tager jeg ud og henter min nye blu-ray afspiller.....

Det er helt klart 200-300kr værd at have den sikkerhed i garantien, plus at der følge de to film med, som i de andre pakker fra DK, som men ikke er sikkert i at få i en udlands pakke.

Jeg vil gerne lige takke Jer alle sammen, for jeg villighed til at hjælpe, det sætter jeg tror pris på

Mvh Mikael

Til top
kimjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2007
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 15:24

Jamen tillykke med din nye afspiller. Godt nok lidt på forhånd.

Håber du bliver tilfreds med den. Vi er ihvertfald godt tilfreds med vores.

Mvh
Kim Jensen

Mine dvd'er
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 16:01
godt vi ku hjælpe
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 17:23

Hej Mike7777

Det var da et helt lille eventyr vi har oplevet her idag.  Som handlede om den lille dreng Mikael som måtte gå så meget grumt igennem i hans søgen efter hans nye kærlighed S550. Men den lille dreng fik pludselig uventet hjælp fra drengene som havde deres gang ude på "landet" for de ved hvor man kan finde kærligheden hurtigt og til den rigtige pris......snip snap snude så er den historie ude  

Held og lykke med din nye afspiller og god tur ud på landet til det nærmeste Sony-Center, såfremt du vælger det i Hellerup skal du nok lige holde lidt lav profil og ikke kalde dem "bonderøve" i bedste Olsenbande stil for så kan det sgu godt være de bliver lidt fornærmet og løber fra deres tilbud  

Mvh

Puma

Redigeret af Puma - 10-November-2008 kl. 18:19
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu