|
Archos 5 og 7 Internet media tablet |
Besvar |
Forfatter | ||
LaBman
Ny bruger Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Emne: Archos 5 og 7 Internet media tablet Sendt: 16-November-2008 kl. 15:00 |
|
Hej folkens!
Jeg har kig på en ny PMP og er faldet over de nye Archos internet media tablets. Archos 5: Archos 7: Er der nogen af jer, der kender noget til dem og evt. har andre kommentarer, så er jeg meget interesseret i at høre nærmere. Ser frem til at høre fra jer Redigeret af LaBman - 16-November-2008 kl. 15:01 |
||
Skobbolop
Bruger Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
Sendt: 16-November-2008 kl. 21:18 | |
Har ikke nogen personlig erfaringer med dem, men efter hvad jeg har læst så er det nogle af de bedste PMP's derude hvad angår video-delen. Skærmkvaliteten skulle være noget af det bedste.
Så hvis du går meget op i at se video på din bærbare afspiller, så skulle det vist være et godt valg.. Derudover er det næsten også den eneste pmp, udover iPod Classic, som stadig bygger på harddiske og derfor langt højere kapacitet... Batterilevetiden skulle dog ikke være noget at råbe hurra for. Vi snakker kun 12-14 timers audio på Archos 5. Ved ikke med 7'eren. |
||
jsmidt
Bruger Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Sendt: 17-November-2008 kl. 22:51 | |
Har lige brugt aften på at søge info omkring disse afspiller - og wov jeg tror jeg bliver t.kr 3 fattigerer Du bør dog være opmærksom på, at nogle brugerer har oplevet at kabinettet skralder - trist. Se evt. http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=35&t=17232&a mp;st=0&sk=t&sd=a&hilit=symptoms Er med på en lytter hvis der nogen der har haft produktet i hånden. Hilsen Jesper |
||
LaBman
Sendt: 19-November-2008 kl. 08:28 | |
Mange tak for info/feedback!
Jeg overvejer nu seriøst at investere i en Archos, men jeg er lidt i tvivl om det bliver 5' eren eller 7'eren. 7'eren er ret stor, men til gengæld får man en stor skærm, og sammen med DVR dimsen er den jo perfekt i samspil med pc og tv. Lyden i dem skulle også være ret god, men Cowon skulle her være bedre. Indtil videre er det vist kun Pixmania herhjemme, der sælger disse modeller, men mon ikke flere udbydere melder sig? Det virker umiddelbart som om den er Ipod touch overlegen, som jeg ellers var på spring til at købe. Hvis Archos' erne skulle komme på fælleskøb her på Recordere.dk inden for overskuelig fremtid, er jeg nok meget interesseret. |
||
jsmidt
Bruger Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Sendt: 19-November-2008 kl. 22:32 | |
Jeg vil vælge 5éren. Har læst, at 7éren størrelsesmæssig er på niveau med bærbare DVD afspiller med skærm - og det er efter min opfattelse ikke "bærbart". Men det afhænger naturligvis af ens behov.
Ja, det ser sådan ud. Jeg har bestilt diverse ting hos dem og har aldrig haft problemer (med leveringen). Jeg har dog aldrig haft ting der skulle retur så det kan jeg ikke udtale mig om. Jeg tror også at jeg ender med at købe den (øv, flere penge ud) - men vil også købe et skin på http://www.zagg.com/. jf. de problemer som flere bruger har haft. Lad mig vide om du får købt din hurtigt - så må du gerne dele erfaringer ud (jeg skal nok også dele ud af erfaringer når/hvis jeg køber den. Hilsen Jesper |
||
Skobbolop
Sendt: 20-November-2008 kl. 23:31 | |
HVis du leder efter et ipod touch alternativ, så er Cowon S9 også en mulighed..
Den udkommer angiveligt d. 15 dec, og har selv tænkt mig at købe den... |
||
LaBman
Sendt: 28-December-2008 kl. 17:31 | |
Du har helt ret, Skobbolob: Cowon S9 ser meget tiltalende ud, og jeg revurderer nok til at vælge denne i stedet for Archos (selvom Archos' en har flere features).
Jeg spekulerer på, om jeg skal vente til 32 GB versionen kommer.... |
||
Skobbolop
Sendt: 05-Januar-2009 kl. 19:47 | |
32 gb skulle vist komme til feb, men pga. økonomisk trange tider har jeg valgt ikke at købe en S9. En anden grund er også at jeg nok ikke får brug for video delen, så jeg har valgt at bruge mine penge på en Sony NWZ639 med 16 gb...
Designet er langt fra så nice, men til musik forbrug skulle den være ret god.. pga. den lave engelske pund har jeg fået Sony-afspilleren til 800 kr... hvilket er ganske billigt for 16 gb.. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |