Kære alle
Jeg har nedenstående problem, som i princippet vedr. Hi-Fi Klubben... Jeg har spurgt på deres forum, men er ikke lige klar over, hvor hurtige de svarer.....
(Her er der til gengæld altid gode svar at finde.....) Skulle jeg modtage svar fra Hi-Fi Klubben, vil jeg selvfølgelig offentliggøre det her....
Jeg har investeret i følgende fra Hi-Fi Klubben:
Squeezeboks Duet samt 2 stk. højtalere af typen: SCANDYNA MicroPod SE fra Hi-Fi klubben.
Den ene af MicroPod højtalerne er med indbygget stereoforstærker (SCANDYNA Micropod SE Active).
Det ser jo supergodt ud, MEN:
Der er en volumen indstilling bag på min aktive højtaler (SCANDYNA Micropod SE Active) og hvis den skrues mere en halvt op, står højtaleren og summer, når den IKKE anvendes !!! (Dvs. når min Squeezeboks er slukket)
Hvad er der galt ??
Højtalerne hænger på væggen - oppe - så det er ikke muligt at gå og skrue op og ned på selve højtaleren !!!
Jeg vil jo gerne have, at volumen er skruet helt op på højtaleren, således at det er på min Squeezeboks jeg vælger, hvor højt musikken skal spille !!!
Kan mit problem løses ??
Håber nogen kan hjælpe mig ;-)
PS: Er ikke lige klar over, om den ligger i den rigtige tråd.... Men ellers sig til !
Fortsat god dag.
Med Venlig Hilsen
Peter