recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PayPal problem ved køb af Onkyo 606
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPayPal problem ved køb af Onkyo 606

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kslotha Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Marts-2007
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: PayPal problem ved køb af Onkyo 606
    Sendt: 26-November-2008 kl. 20:47

Jeg bestilte igår en Onkyo 606 reciever fra Tec24-7.com, men er løbet ind i et problem med betalingen.

Jeg har fået følgende mail fra firmaet:

wir haben die Zahlung über Paypal leider nicht erhalten. Alternativ veranlassen Sie die Zahlung bitte an unsere bei Paypal hinterlegte e-mail Adresse: sc@sameurope.com

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det og forstår ikke satans meget tysk.

Jeg har på samme tid købt højtalere fra en anden tysk internetbutik og betalte her også igennem PayPal, hvilket gik som smurt og varen er allerede afsendt idag fra butikken, så der skulle ikke være noget problem med PayPal.

Jeg kan slet ikke se, at der er gået noget igennem til PayPal på ordren fra Tec24-7?????

På Tec24-7's hjemmeside kan jeg finde ordren frem, men kan ikke komme til, at betale igen.

Nogen der kan hjælpe, fandme træls ikke, at få recieveren når højtalerne ankommer...

Panasonic 42PZ80

Panasonic DMR-EX87

Onkyo SR606

Harman Kardon HKTS11

Apple TV 3

PS3

Canal Digital TV-boks med HDD
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 20:53

Tag kontakt til Pay Pal, og forhør dig om problemet, det er jo dem der ordner betalingen på dine vegne.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 21:03

Oprindeligt skrevet af kslotha kslotha skrev:

...og forstår ikke satans meget tysk.

Du kan altid oversætte tysk (eller et andet sprog) til rimeligt forståeligt dansk, med Google Translate:

http://translate.google.com/

Redigeret af Sandal - 26-November-2008 kl. 21:04
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 21:06

Her er teksten på Engelsk:

we did not receive the payment over Paypal unfortunately. Alternatively to arrange it the payment please to ours with Paypal deposited email address: sc@sameurope.com
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kslotha Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Marts-2007
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 21:11

Yes har pråvet freetranslation.com og kom frem til samme oversættelse som ovenfor.

Jeg er ny i PayPal, så jeg kender ikke til alle dets funktionen. Har nu fundet ud af, at sende en betaling til en e-mail-adresse og det synes umiddelbart til, at virke, håber det holder...

Tak for hjælpen.

Panasonic 42PZ80

Panasonic DMR-EX87

Onkyo SR606

Harman Kardon HKTS11

Apple TV 3

PS3

Canal Digital TV-boks med HDD
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 21:15

Når der bruges Pay Pal, er det altid dem der skal kontaktes i tilfælde af problemer.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu