recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > KiSS udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal man opgive in DP-558 med OOS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkal man opgive in DP-558 med OOS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KimD Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Skal man opgive in DP-558 med OOS
    Sendt: 02-December-2008 kl. 22:19
Mon der er nogen, der kan forklare om man skal opgive at få løst OOS på DP-558.

Jeg købte min for år tilbage og var også igennem et række ombytninger, men da jeg havde købt den for billigt, var det tilsvarende besværligt at blive ved med at få den byttet og til sidst gav jeg op. Den har nu mest samlet støv, men jeg kunne godt tænke mig at give den en chance mere. Den er opdateret til Kiss firmware 1.1.7, men har stadig OOS problem.

Interface er jo selvfølgelig forfærdeligt, men det kunne Stage2_F måske rette op på - jeg tænker i hvert fald at prøve, hvis det er besværet værd, for der er stalige det med OOS.

Har man fundet ud af om problemet er SW, FW eller HW? Kan det overhovedet løses? - evt med fysisk indgreb (udskiftning af komponenter).

Har søgt på nettet i mange aftner nu uden at have fundet noget endeligt - mon der er nogen her, der kender status?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2008 kl. 07:56

Som jeg husker det var konklusionen at fejlen lå i selve Sigma chippen og det var dem der skulle kommer med ny microkode til chippen (de påstod at man godt kunne opdatere koden i selve chippen selv om mange tvivlede). Men så blev der vist stiller, og jeg har ikke hørt mere siden.

Men ellers er det vist på mpcclub.com der ligger den største viden samlet.

Til top
KimD Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-December-2008
Sted: Denmark
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2008 kl. 23:55
TAK for henvisning !

Til top

Besvar Besvar