recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MAnglende programguide info.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMAnglende programguide info.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
topis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: MAnglende programguide info.
    Sendt: 13-December-2008 kl. 14:58

Hej NG

Jeg har lige fået mit mce center tilbage fra rep Medion EPIIC og de har skiftet bundkortet.Kan det være derfor ???, Men alt ser ud til at virke som før. Det starter fint op og alt ser skønt ud , men der er ikke nogen infomation i grogramguiden, ej heller efter adskillige gange med kørt opdatering af denne. Jeg kan heller ikke trykke på den røde knap til optagelse der sker ikke noget.

Skal lige siges at alle tv kanaler var som før da den kom tilbage og de optaget programmer var også ok, intet slettet.

'Men hvorfor kan jeg ikke få program guiden til at vise noget og hvorfor kan jeg ikke trykke på den røde optager knap.

OG jeg har internet forbindelse, det hat jeg checket.

Hjææælp ønskes, gode ideer

Redigeret af topis - 13-December-2008 kl. 14:59
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2008 kl. 10:39
Hvis du går ind og mapper guidedata manuelt - har du så mulighed for at få guidedata på? (MCE>settings>TV>Guide>Map listings - VMC>vælg kanalen i guiden>i>edit channel>edit listings)
Til top
topis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2008
Sted: Denmark
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2008 kl. 12:31

HEj Beklager jeg forstår ikke helt det du skriver, jeg skal vel bruge mce center egen program guide søger, eller mener du jeg skal gå ind i PC delen og i stifinder der.???? Det er lidt uklart hvad du mener.

Jeg har prøvet at  vælge andre postnumre end mit eget, der får jeg så TDC Københavns kommune, eller TDC Københavns amt, Telia stofa Dragør smat manuelt at instille kanalerne. Den finder også fint alle kanaler og kan vise dem. Det der undre mig er at jeg kan se programmer på den valgte kanal i programguiden hvis jeg maker og trykker ok på f.eks. Dr1 her får jeg en liste op over de alle de tider der sndes programmer for , men hvis jeg der vælger at optage , bliver den mareket med rød knap og tidspunkt, men der sker ikke noget, hvis jeg derimod går i live tv og trykker på rød optager knap skifter den til mauelt optager og kan så godt optage det program. Så noget virker, men hvorfor kan grogramguiden så ikke vise noget , det forstår jeg ikke.

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2008 kl. 17:57
Jeg snakker om at indstille guidedata manuelt per kanal via MCE's eget interface. Lyder som om du bruger mce2005 eller VMC så derfor skrev jeg hvordan det gøres i disse to programmer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu