|
HUGOSON HU3221 Erfaringer søges |
Besvar |
Forfatter | |
stigc
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
Emne: HUGOSON HU3221 Erfaringer søges Sendt: 02-Juni-2005 kl. 18:58 |
Hej Alle Er der nogen der har nogen erfaring med ovenstående LCD TV fra Hifiklubben ? Både godt og skidt søges
|
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
stigc
Sendt: 08-Juni-2005 kl. 09:15 |
Hmmm.... der er tilsyneladende ingen der kender denne model. Er der nogen der kender til selve mærket Hugoson, eller til det at handle hos hifiklubben
Stig |
|
Stig
|
fjalte
Ny bruger Oprettet: 13-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 08-Juni-2005 kl. 15:21 |
Hej Stig Jeg har en 27" Hugoson LCD købt i Hifiklubben. Den er ok til prisen og servicen jeg fik hos dem kan jeg heller ikke klage over. Men sammenligner jeg Hugoson'en med min Philips LCD kan jeg altså godt se hvor nogle af pengene ligger i forskellen hos de to producenter. Philips'en er klart overlegen. Så jeg vil sige at Hugoson er et "fornuftigt" mærke der holder hvad de lover - rimelig kvalitet til en pris der er til at have med at gøre. Lyd delen kunne dig efter min menning godt have været en anelse bedre. Hugoson er i øvrigt svensk - http://www.hugoson.se/se/netset/hson/web/P01.m4n hvis du ikke vidste det. Henrik |
|
stigc
Sendt: 09-Juni-2005 kl. 07:28 |
Hej Henrik Tak for info, jeg havde fundet ud af at det var svensk. Stig |
|
Stig
|
Rechain
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Sendt: 04-Januar-2006 kl. 23:48 |
Lidt gammelt emne, men har selv investeret i et 32" Hugoson LCD HDTV til 11.000kr d. 12 December 2005 i HifiKlubben... Og selvom det er svensk, behøver det jo ik være dårligt? |
|
stigc
Sendt: 05-Januar-2006 kl. 06:46 |
Hej Rechain Jeg undlod at købe, da jeg syntes kabinettet var meget plastic agtigt..., selve billedet var da flot |
|
Stig
|
rasmusklump
Bruger Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Odense Status: Offline Point: 67 |
Sendt: 05-Januar-2006 kl. 09:43 |
Hej stigc. Prøv, at sammenligne hugoson med videoseven ltv 32H, fra computercity !! jeg skal da ikke kunne sige om de er helt ens- meeen begge de danske brugervejledninger opgiver præcis de samme oplysninger og samme billeder osv i manualen http://www.hugoson.com/ http://www.videoseven.com/website/displays/en/produkte/tv_pr odukte/tv_lcd/ltv32h/index.php |
|
rasmusklump
Sendt: 05-Januar-2006 kl. 09:47 |
Hej igen. Manualen til hugoson, i linket- ligger under " support - downloads "
|
|
Rechain
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Sendt: 05-Januar-2006 kl. 19:46 |
Stigc --> Ok, syntes ik at kabinettet er særlig plastic agtigt, men ok, hver sin smag hehe...syntes designet er genialt, og ka selv rigtig godt lide det...
Det ser nize ud når det hænger på væggen...kvalitet mæssigt vil jeg sige det er i top, i dens prisklasse... /Rechain |
|
SJ
Guld medlem Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
Sendt: 05-Januar-2006 kl. 23:46 |
Redigeret af SJ - 16-Maj-2006 kl. 01:02 |
|
rasmusklump
Sendt: 06-Januar-2006 kl. 08:47 |
Hej sj. du skriver rigtigt nok - " Manualen til Hugoson 3221 er også lig med den til Fujitsu-Siemens MYRICA V32-1. Dertil kan man sige - men ikke nødvendigvis !! Især ved skærme i samme segment. I sidste ende er det kun den " billedkvalitet " du som seer kan se, og forskellen -hvis nogen - den er absolut ikke stor på de 3 modeller. - men du har da ret i, at vi ikke kan vide om der er forskel i eksempelvis kredsløb mv. |
|
kiss_alo
Bruger Oprettet: 11-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Sendt: 22-Maj-2006 kl. 16:15 |
Jeg bruger Hugoson Hu3221(32") til lige dele VGA-skærm og TV/KISS/selector.
Som VGA-skærm må man leve med nogle skygger på bogstaver, hvis man ikke kan finde den rette opløsning 1360x768. Det kan til dels afhjælpes ved at justere i menuen "Geometry". Hugoson tilpasser sig de VGA-fromater der sendes til den og smatter det ud på hele skærmens areal, så det er "bedst" med et nyere videokort . Farve og kontrast er gode nok til min smag, ellers kan man opnå resten ved at justere farveprofilen "User". Jeg bruger slet ikke PC-spil, så det kan jeg ikke udtale mig om, udover at det må være fedt at race igennem et landskab i 16:9. En god ting er at man kan have TV i PIP, mens man er på nettet og venter på at "Terminator 7" begynder. Redigeret af kiss_alo - 22-Maj-2006 kl. 16:16 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |