|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() Sendt: 31-December-2008 kl. 07:43 |
Jeg har et skab der kun er 40cm dyb. Er der nogle af jer der kan foreslå en god sorrund reciver der kan stå i sådan et skab. Der skal altså være plads til reciver + stik. Med god sorrund reciver mener jeg upscalering, 7 kanal m.m. Håber på nogle gode forslag. God nyt år |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg ville tage nogle med ICE-teknologi, de bliver ikke så varme... Men ellers kunne en Onkyo 706 vel godt snige sig ind? Eller noget Sony?
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() |
Ville rigtig gerne have en Onkyo, men jeg er dog bange for at den bliver for stor, når nu kablerne kommer på¨.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det kan jeg godt se... Spørgsmålet er bare, om der laves kvalitet i mindre størrelser? |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Jeg har selv "næsten" samme problem. Vil gerne finde en erstatning for min JVC med minimum 3 HDMI ind og som opskalerer til 1080p. Min skal stå i en Clic reol hvor der max er 43 cm til receiver inkl. kabler, når lågen er lukket. En mulighed er Harman Kardons 3 receivere (155, 255 og 355). <Link>. De er 35,1 cm dybe så er der nogle centimeter tilbage til kabler. De bliver omtalt rimelig positivt på Hifi4all's forums, men har ingen personlig erfaring med dem. |
|
Kristian
|
|
![]() |
|
![]() |
Har surfet lidt rundt efter Harman Kardons 255. Jeg må sige at jeg bliver mere og mere interreseret i denne reciver. Det eneste minus jeg kan læse mig til, er at den skulle blive meget varm. Nu skal den jo stå i et lukket skab, så måske det bliver et problem.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Hvad med Cambridge?
http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/ Har ikke meget erfaring med dem. Men ved de ikke er særligt dybe. :-) |
|
![]() |
|
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Du kunne evt. også kigge på Marantz SR6003 eller SR5003. De er 38,8cm dybe incl. Volumeknap og terminaler. Jeg har lige selv fået en SR6003 installeret og er meget tilfreds.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |