|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ilu-dazed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() Sendt: 09-Januar-2009 kl. 21:52 |
Jeg har netop opdateret min harmony software på min PC med vista, og nu kan jeg ikke starte det. Den kommer med en alert om at det ikke kan køres og jeg skal geninstallerer, det har jeg naturligvis prøvet, uden held. Andre med samme problem eller nogen med en løsning? |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Nogle helt banale spørgsmål. Hvorfor har du opgraderet softwaren ? Har du Windows Vista som operativsystem på din PC ? |
|
![]() |
|
ilu-dazed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Det har jeg fordi da jeg åbnede programmet havde jeg ikke noget valg. Det gjorde det bare. Ja det har jeg som skrevet :) |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Har du prøvet at afinstallere, restarte, og derefter installere igen ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er nu prøvet og uden held. Det er denne fejl jeg har. Har også prøvet at kører programmet som admin, heller ikke det hjælper |
|
![]() |
|
![]() |
Se her http://forums.logitech.com/logitech/board/message?board.id=r emote_software&message.id=5665#M5665 Try running the Harmony Software in XP compatibility mode. |
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak Nu kører det igen :) frygtede lige jeg skulle have min bærbare frem igen for lidt små ændringer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |