|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Don-G ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 12-Januar-2009 kl. 23:43 |
Hejsa! Så er det min tur til at deltage lidt
![]() Der er ingen billeder endnu, men her er lidt specs. Da vi flyttede i hus for halvandet år siden fik Fruen et walk-in-closet og jeg fik et rum i kælderen til hjemmebio. Det er cirka 16m2 og jeg har lagt sort gulvtæppe og malet væggene mat-sorte. Oprindeligt havde jeg to røde velour biostole som har haft en gloværdig fortid i Øst for Paradis i Århus, men da jeg selv er lidt bredskuldret og mange af vennerne ligeså, så bliver sådan et sæt 70'er stole lidt anstrengende at sidde i over et par timer. Så nu har jeg istedet 4 Fatboy sækkestole og det må jeg sige spiller max. Folk kan selv bestemme om de vil sidde eller ligge - og stolen passer altid perfekt. Det kan klart anbefales! Teknisk setup Reciever: Yamaha RX-V540 Fronthøjtalere: Cerwin Vega DC-12 Baghøjtalere: Cerwin Vega V-10F Centerhøjtaler: Cerwin Vega V-5C Aktiv subwoofer: Cerwin Vega LW-12 DVD + Blu-ray: Playstation 3 Projektor: Sanyo Z5 Lærred: 90" Multibrackets Framed Projection Screeen Delux, mat hvid 1,0 gain HTPC: Mac mini NAS server: Synology Disk Station DS207+ med 2 x 1TB diske Diverse: HDMI 4-vejs HDMI omskifterbox & doublesplitter + 22" Samsung skærm Kommende upgrades
Redigeret af Don-G - 07-Juli-2009 kl. 19:01 |
|
![]() |
|
Don-G ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Det første jeg skal have opgraderet er min center - og der overvejer jeg følgede muligheder:
CERWIN-VEGA CLS-6C Monitor Audio Bronze BR LCR Yamaha NSC325 Jeg ved godt man siger at man skal køre samme højttalerserie hele vejen rundt, men det har jeg allerede ødelagt, så jeg er ude efter en solid højttaler som kan spille op med resten af setup'et, hvor DC 12'erne dominerer lidt rigeligt, pt. ![]() Andre bud er også velkomne! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |