recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs overførsel af av-signal fra Zapto
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs overførsel af av-signal fra Zapto

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
user123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs overførsel af av-signal fra Zapto
    Sendt: 18-Januar-2009 kl. 15:01
Hej

Jeg har abonnement hos stofa og en tilhørende zaptor-boks. Sagen er den at jeg gerne vil overføre signalet fra min Zaptor-boks i stuen til mit sekundære TV, som står i soveværelset. Jeg vil gerne overføre signalet uden at skulle trække kabler og overvejer derfor en trådløs løsning. Jeg har set, at man kan få forskellige slags trådløse AV transceivers, men er meget i tvivl om hvordan det vil fungere. I den anledning har jeg derfor et par spørgsmål:

1. Kan man få disse AV transceivers med indbygget tuner således, at jeg ikke behøver at skulle ind i stuen for at skifte kanal?

2. Jeg har set at man også kan få en trådløs overførsel af scart-signal, men kan lyden også overføres gennem en sådan løsning?

3. Hvad kan anbefales af disse transceivers, hvor kan de købes og hvad koster de? (smid gerne links)

På forhånd tak.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu