|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() Sendt: 18-Januar-2009 kl. 17:39 |
|
Er et CAT6-kabel tykkere end et CAT5e-kabel?
Mine rør til at trække kabler i (i væggen) kan kun lige klare 2 Cat5e-kabler (med lidt smørrelse m.v. :-) Inden jeg arbejder i at skifte til CAT6, så vil jeg lige sikre mig, at det overhovedet er muligt at trække kablerne fysisk. |
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
de er ikke tykkere men de er normalt stivere så det bliver nok ikke nemmere
|
||
![]() |
||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
|
Hvis det er for at få GB hastighed, så test lige dine cat5e inden du skifter, flere kan godt klare 1000 mbit. |
||
Per Korshøj
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Husk at du kan få dbl. i et kabel, det fylder jo mindre end 2 kabler.
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
OK, tak, det vidste jeg ikke (fandtes). Det ser ikke ud til, at der er så mange som udbyder det. Men fandt lige denne >> LINK
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |