|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vesterholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 20-Januar-2009 kl. 09:44 |
Jeg står og skal til at have mig et headset til min PS3, så ville jeg høre om der var nogle der kendte nogle gode headset, som de ville anbefale. Så vidt jeg ved kører de jo bare via Bluetooth, så jeg ville kunne bruge det til min mobil. Men jeg fatter så ikke helt om jeg så skal trykke på en knap, hver gang jeg skal sige noget, det bliver hurtigt irriterende. |
|
Samsung 40" 656(stuen)
Samsung 32" M87(soveværelset) Samsung DVD-HR750 Samsung HT-P 1200 PS3 250GB |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Spillene og det voice chat der er i XMB registrer dit stemme niveau så når du snakker bliver det sendt automatisk uden, at du skal trykke på en knap.
|
|
![]() |
|
Vesterholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Okay, lækkert nok. Så må jeg bare ud og finde mig et godt headset. |
|
Samsung 40" 656(stuen)
|
![]() |
|
Scheil ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
playstation laver nogle selv de er ok.. Men ellers jabra |
|
![]() |
|
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Det ser også meget lækkert ud. Men har faktisk allerede købt et Jabra Headset, jeg fandt et til 400kroner, som jeg syntes var behageligt at have på. Tak for hjælpen. |
|
Samsung 40" 656(stuen)
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |