|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() Sendt: 01-Februar-2009 kl. 18:31 |
Som overskriften lyder søger jeg noget information om
Jeg ved ikke hvordan det lille "hjul" under
På forhånd tak Redigeret af JFalkenberg - 02-Februar-2009 kl. 11:44 |
|
|
|
![]() |
|
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Har du fået dette til at virke? Har samme problem, bare med en ONE
|
|
![]() |
|
ventura200 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
jeg har goså købt 3 uni 350 som skulle styere 3 X halogen . og kan godt tænde og slukke men de 3 zoner køre bare ikke . troet af man kunne lave det så af man kunne trykke på light og så på rød "zone 1 " og tænde slukke og op/ned ... men alle 3 lys styring køre bare når jeg trykker på light og de farvede knapper ?? ...
|
|
![]() |
|
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Jeg er simpelthen nødt til at spørge hvordan du har sat din remote op?
(hvilken har du)? Det er ligegyldigt hvilken af de forskellige LK lysdæmpere som jeg vælger, så kan jeg intet gøre, heller ikke tænde/slukke. Du nævner farvede knapper? Jeg har ingen ide om hvilke knapper jeg skal bruge for at tænde/slukke, har prøvet dem alle sammen, men ingen af dem fik lysdæmperen til at reagere? Vil meget gerne høre hvilken remote du har, og hvilken dæmper du har valgt i opsætningen, samt hvilke knapper du bruger til at tænde/slukke med? |
|
![]() |
|
dj_jellyfelz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
husker i at programmere med det lige program hul der sidder på lysdæmperen. mener os det står i brugervejledningen der følger med til lysdæmperen. man kan tilkoble op til 4 stk på lk fjernbetjeningen og 4 via B&O mener jeg. op endnu flere på div univarsal fjernbetjeninger. Dog er der ikke alle universal fjernbetjeninger der kan regulere op og ned på lyset. har noget med hvordan de sender impulserne.
ved ikk om det hva noget svar på jeres spørgsmål. men prøv at uddybe Redigeret af dj_jellyfelz - 06-Februar-2009 kl. 23:16 |
|
Philips 47PFL9632D/10 Phillips SRU8015 Dali Ikon 7 Dali Vokal 2 Center Dali W2 Bag Audio Pro Evidence MKII Sub Samsung SMT-H3106PVR Harman Kardon AVR 630 Denon Pladespiller PS3 |
|
![]() |
|
![]() |
"husker i at programmere med det lige program hul der sidder på
lysdæmperen" Dette forstår jeg ikke helt? - skal man gøre noget ved lysdæmperen for at få den til at kommunikere med remote'n? (synes ikke at papiret som følger med beskriver en sådan procedure? |
|
![]() |
|
dj_jellyfelz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
når nej jeg tænker på den gamle model CR, den havde et programmeringshul. men på den nye er det ikk så svært går uf fra det er denne vejledning i bruger. http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98767_04.pdf |
|
![]() |
|
![]() |
ja precis denne vejledning. Men der er nu ikke så meget vejledning i den,
som skal bruges med fjernebetjeningen? |
|
![]() |
|
![]() |
Har fået fat i logitech support, og de har opdateret min fjernbetjening, så
jeg nu har 16 knapper i displayet, desværre virker ingen af disse knapper - så jeg har taget fat i dem igen. Håber da det ender 'godt' da jeg ikke helt forstår hvordan nogen kan have fået dette til at virke, og jeg så ikke kan ![]() |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Nu har jeg ikke en Logitech fjernbetjening, men
Logitech skal sættes op til B&O lysdæmper og ikke LK, det er hvad LK har sagt til mig, de sendte mig en PDF manual omkring opsæting af Harmony remotes. Jeg har en 525 til at ligge som jeg bruger til teste og som jeg bruger til at lære min Nad dv1/ARC 7 koderne. Jeg kan nu tænde lyset men ikke andet ![]() Jeg har også prøvet med en org remote, og den skulle virke out of the box i følge LK. Redigeret af JFalkenberg - 08-Februar-2009 kl. 13:30 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Okey, jeg vil da prøve at finde den i databasen, troede ikke B&O lavede
lysdæmpere, men det er da bestemt et forsøg værd. Har du stadig den PDF ? |
|
![]() |
|
![]() |
Har prøvet at sætte Harmony'en op til en B&O enhed, kunne kun finde B&O
ir-1401 i databasen, og det gav adskillige siders knapper i Harmony'en. Desværre kunne jeg umiddelbart ikke finde nogen knapper som virkede. Hvilken enhed skal man konfigurere Harmony'en til? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |