recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wirefreehomes.co.uk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwirefreehomes.co.uk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Donny Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Emne: wirefreehomes.co.uk
    Sendt: 04-Februar-2009 kl. 21:33

Nogle der har erfaringer med http://www.wirefreehomes.co.uk/ .

KEF 5005.2 og en Onkyo 606 incl fragt = til £1499 - 12500 kr
Det er da en udemærket pris ..

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 10:14
Hvor ser du det henne?
Til top
Donny Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 14:08

Jeg skrev en mail til dem, om de leverede til DK og hvad prisen vil være på ovennævnte.

Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Donny Donny skrev:

Nogle der har erfaringer med http://www.wirefreehomes.co.uk/ .

KEF 5005.2 og en Onkyo 606 incl fragt = til £1499 - 12500 kr
Det er da en udemærket pris ..

Ja det passer meget godt med hvad jeg har set på andre uk sites også. Jeg vil dog anbefale en "større" receiver til de højtalere

Til top
Donny Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 17:40
Tror jeg går op i en 706. Det er den billigste UK side jeg har set, mange andre skal have 100-200 £ mere.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 18:34

Oprindeligt skrevet af Donny Donny skrev:

Tror jeg går op i en 706. Det er den billigste UK side jeg har set, mange andre skal have 100-200 £ mere.

Ingen tvivl om det er en god pris  det lyder mere fornuftigt, den burde kunne fåes til ca. 3500?! Er der kabler med højtalersættet ?

Til top
cammic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2009
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 21:34
Jeg ville ikke benytte det firma. De ville have direkte bankoverførsel eller kreditkortoplysninger over telefonen. Det gik jeg ikke med til, da jeg kun vil gøre brug af kreditkort (dvs. en secure transfer, som jeg prøvede at forklare dem). De kunne han ikke tilbyde til internationale køb. Desuden ville de ikke klart sige på forhånd, hvornår de havde min vare på lager (fremgår ikke af deres hjemmeside). Og da jeg sagde, at jeg ej heller ville betale på forhånd uden at de havde varen på lager, hørte jeg ingenting siden. Og godt det samme - købte i stedet over amazon.de og fik super betjening, sikker pengeoverførsel og levering et par dage efter!
Til top
Buggy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Oktober-2007
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2009 kl. 10:23

Mine erfaringer med wirefree-homes er umiddelbart gode.

For ca. 3 uger siden var jeg selv på jagt efter en Onkyo TX-NR906 og havde set den hos Richer Sounds til £900. Desværre leverer de ikke udenfor UK og jeg kontaktede derfor wirefree-homes for at høre om de kunne matche prisen. Det kunne de ikke helt, men jeg fik den til £1000 inkl. levering, så det er jeg godt tilfreds med!

De fik mine kortoplysninger over telefonen og 3 dage senere modtog jeg receiveren med DPD.

Desværre viste det sig at receiveren var defekt (front-displayet virkede ikke) og jeg kontaktede derfor wirefree-homes igen, som sørgede for at receiveren blev afhentet 2 dage senere (på deres regning!) og fragtet til Onkyo i England. Jeg har endnu ikke fået receiveren tilbage, men håber på at den kommer i næste uge.

Jeg syntes at wirefree-homes yder en rigtig god service og de er nemme af komme i kontakt med via mail og telefon.

Kristian

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu