|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 04-Februar-2009 kl. 21:33 |
Nogle der har erfaringer med http://www.wirefreehomes.co.uk/ . KEF 5005.2 og en Onkyo 606 incl fragt = til £1499 - 12500 kr |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Hvor ser du det henne?
|
|
![]() |
|
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Jeg skrev en mail til dem, om de leverede til DK og hvad prisen vil være på ovennævnte.
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Ja det passer meget godt med hvad jeg har set på andre uk sites også. Jeg vil dog anbefale en "større" receiver til de højtalere |
|
![]() |
|
![]() |
Tror jeg går op i en 706. Det er den billigste UK side jeg har set, mange andre skal have 100-200 £ mere.
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Ingen tvivl om det er en god pris |
|
![]() |
|
cammic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Jeg ville ikke benytte det firma. De ville have direkte bankoverførsel eller kreditkortoplysninger over telefonen. Det gik jeg ikke med til, da jeg kun vil gøre brug af kreditkort (dvs. en secure transfer, som jeg prøvede at forklare dem). De kunne han ikke tilbyde til internationale køb. Desuden ville de ikke klart sige på forhånd, hvornår de havde min vare på lager (fremgår ikke af deres hjemmeside). Og da jeg sagde, at jeg ej heller ville betale på forhånd uden at de havde varen på lager, hørte jeg ingenting siden. Og godt det samme - købte i stedet over amazon.de og fik super betjening, sikker pengeoverførsel og levering et par dage efter!
|
|
![]() |
|
Buggy ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Mine erfaringer med wirefree-homes er umiddelbart gode. For ca. 3 uger siden var jeg selv på jagt efter en Onkyo TX-NR906 og havde set den hos Richer Sounds til £900. Desværre leverer de ikke udenfor UK og jeg kontaktede derfor wirefree-homes for at høre om de kunne matche prisen. Det kunne de ikke helt, men jeg fik den til £1000 inkl. levering, så det er jeg godt tilfreds med! De fik mine kortoplysninger over telefonen og 3 dage senere modtog jeg receiveren med DPD. Desværre viste det sig at receiveren var defekt (front-displayet virkede ikke) og jeg kontaktede derfor wirefree-homes igen, som sørgede for at receiveren blev afhentet 2 dage senere (på deres regning!) og fragtet til Onkyo i England. Jeg har endnu ikke fået receiveren tilbage, men håber på at den kommer i næste uge. Jeg syntes at wirefree-homes yder en rigtig god service og de er nemme af komme i kontakt med via mail og telefon. Kristian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |