|
Tv2 Sport, skiftende format |
Besvar |
Forfatter | |
capstardk
Bruger Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Emne: Tv2 Sport, skiftende format Sendt: 07-Februar-2009 kl. 20:09 |
Hejsa, Jeg har gennem længere tid haft problemer med at Tv2 Sport pludseligt i nogle få sekunder ændrer sendeformatet under udsendelserne. Det er som om at billedet i få sekunder gå fra at være 16:9 til 4:3. Andre der har oplevet disse problemer og evt. ved hvordan man kan løse det? Mvh. |
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Sendt: 13-Februar-2009 kl. 06:53 |
Jeg har ikke oplevet problemet. Hvordan får du dit signal?
Prøv evt. med et kvalitets antennekabel. Supra High End |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 13-Februar-2009 kl. 13:55 |
Afhænger det ikke af hvordan din aspect ratio er indstillet. Sæt den til 16:9
|
|
capstardk
Bruger Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Sendt: 22-Februar-2009 kl. 17:58 |
Tak for svarene Jeg får mit signal fra yousee. Hvis jeg sætter tv'et til 16:9, så kan hele billedet ikke være på skærmen, så derfor har jeg sat det til bredformat. Så ser det egentlig normalt ud, men det der sker er at billedet en gang imellem ændres så der kommer sorte bjælker ude i siden. |
|
Søren Ingemann
Super bruger Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
Sendt: 22-Februar-2009 kl. 18:09 |
Modtager du digitalt via Samsung-box eller analogt? Hvis du svarer ja til digitalt, hvordan overfører du så signalet - via scart eller HDMI? Og har du husket at sætte boxen op til at outputte i 16:9?
Hvis der er sorte bjælker i siden er det fordi signalet er 4:3 - sådan skal det se ud. Overfører du via HDMI er der ikke meget du kan gøre ved det. Overfører du via scart kan dit tv sikkert til ændre det til et eller andet fake 16:9-billede. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |