Jeg har følgende problemstilling:
Holder på med en redigering og benytter kopilisten til dette. Samtidig har jeg to "titles" på harddisken som jeg skulle ha brent til DVD. DIsse er hhv 50 og 20 minutter lange og er tatt opp i FINE mode (dessverre...)
Prøvde å bruke One Touch Recording fra HDD til DVD men siden den tar opp i høyeste mulige hastighet, blir det også i FINE kvalitet.
Slik jeg tolker manualen skal det være mulig å velge en annen recording mode når man tar "one touch recording" andre veien, dvs fra DVD til HDD - det står "kopien vil bli gjort i den opptaksmodusen som er satt akkurat da" .
Jeg så da for meg en løsning på problemet ved å kopiere tilbake til HDD'en i SP-kvalitet. For så å kopiere begge "SP-titlene" til en ny DVD via "OTR".
Satte recording mode til SP på HDD'en og prøvde å kopiere fra DVD til HDD'en via OTR...
Men det ser ikke ut til å fungere som forventet - det nye opptaket er fortsatt i FINE....
Er det noen "triks" man må gjøre for å få dette til - eller stemmer ikke manualen med virkeligheten?
Regner med at kopilisten er felles for DVD og HDD, så jeg har ikke våget å prøve å kopiere fra DVD til HDD på den måten, av redsel for å ødelegge min redigering....
RolfS