|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
timj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() Sendt: 16-Marts-2009 kl. 17:20 |
ja så blev det min tur til at frem vise mine hjemmebio Først lidt om mit udstyr.. Lexicon Rv-8 7,1 kanals reciever. Rega R9 Front, Paradigm cc-350 Center, B&W ds-6 Side+bag, Dali Swa-15 Sub Rega Apollo Cd afspiller, Panasonic bd-35 Blu ray, Denon 2900 Dvd (er ikke i brug pt) Pioneer Krp-500m 50" Plasma tv (ikke kalibreret endnu) Sim2 Ht-305e Projektor (kaliberet af Henrik fra bigture) Da-Lite 92" Lærred DIY tv/hifi rack, Da mit lærred er et rammelærred og det hænger på væggen, måtte jeg lave et bord hvor tvét kommer op af typen pop-up lift, det var så et større og kunne har blevet et dyrt projekt, men fandt en løsning men mere óm det sener Lige et billed af mit gamle hifi bord osse diy Her har vi så pop-liften som er fra linak, den virker, man kan desvære ik se at der er en fj.bet med Her har jeg fået samled liften, der var et tv belsg med til den men jeg endte med at bruge det orginale pioneer væg beslag. Her har jeg fået bygget kassen til hifi og kassen til tvét man kan vist godt lige se at der står en lift inde iden Tvét er mont. på po-up liften og er kommet ind i kassen.. Top plade til tv kassen + lemmen og et af hifi-bordet inden i.. Så fik jeg malet vægen hvor lærred hænger.. det er mine R9ér der står pakket ind i plastik. Close up af tv kassen og hifi bordet stilt op (det var kun få at prøve at se) mangler stadig at male lidt..man kan lige se lærred er hængt op.. Min Reciever Lexicon rv-8 Min cd-afspiller Rega apollo Oversigt billed, mangler lige at sætte subén ind i mídten.
Flere billeder når jeg bliver helt færdig hifi bord + tv kasse er lavet i 19mm mdf. som sagt tidliger, var liften fra linak alt som er på billed + fj.bet hørte med, jeg valgte at købe den i sverige pga den lave kurs + dem jeg har snakket med ang at købe den her hjemme blev lidt for dyrt.. ris/ros modtages |
|
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130 Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu, Oppo bdp-83, viasat hd-boks Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik) |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
FEEEEEEEEEEEEDT!!!
![]() Det er smart med den lift, jeg kunne godt tænke mig at lave noget lignende senere hen! Og solidt og dyrt valg af enheder/komponenter - meget eksklusivt... ![]() Du får 5 ![]() Mange hilsener Simon |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Det er da et fedt setup, har du købt en fod til dit krp500M eller hvordan har du det stående i kassen, eller har brugt et væg beslag.
Redigeret af xcardman - 16-Marts-2009 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Et af de kedelige spørgsmål, hvad har den der pop-up kostet? hvis du er villig til at sige det?
og så har jeg et spørgsmål/foreslag, har du overvejet at lave et gardin med snoretræk til lærredet, kunne eventuelt kobles sammen med pop-up liften. Men superfedt (og dyrt) setup :-) ![]() |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Kig på billede 3 - det er et væg-beslag såvidt jeg kan se. Der står faktisk at det er det originale fra pioneer han har brugt ![]() Super fedt, omend det må have været dyrt at skulle købe en lineær aktuator hos Linak - vidste ikke engang de solgte til private ![]() Det et godt sted at købe træ (Bauhaus) - meget billigt for en MDF plade.. Redigeret af Anima - 16-Marts-2009 kl. 17:50 |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Det ser da godt nok for fedt ud Super fedt at se hjemme lavet ting! |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
timj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Jeg takker ja jeg har været lidt heldig med nogle af komponeterne da de enten var på tilbud eller som demo køb.. |
|
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130 Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu, Oppo bdp-83, viasat hd-boks Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik) |
|
![]() |
|
![]() |
Tak, liften er købt i sverige hos http://deskman.se/tv-lift.html og da den svenske mønt ikke er i høj kurs var det ca. halv pris af hvad jeg sku gi i dk jeg fik en pris på 8k i dk |
|
Anthem mrx-510
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker for de fine ord, og ja pladerne er købt i bauhaus jeg er igang med at se om jeg kan ligge en video ind af skærmen køre op/ned |
|
Anthem mrx-510
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Du skal bruge youtube eller anden service, og så skal du ligge koden ind hvor der står "embed" og en masse andre sjove tegn.
Om recordere.dk understøtter direkte afspildning eller ej, det må du selv prøve at finde ud af ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Okay tak jeg prøver at finde ud af nået jeg fik lige taget et par billeder mere.. Så er alle komponenterne kommet på plads Højre side af racket hvori der står, canal digital sat boks med hdd, pana blu ray og dvdo edge og så lige et at alle mine fj.bet det var alt lige for nu.. |
|
Anthem mrx-510
|
![]() |
|
![]() |
jeg ville lige prøve at sætte et link ind hvor man kan se tvét køre op/ned håber det virker... |
|
Anthem mrx-510
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |