|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 31-Marts-2009 kl. 10:32 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Ja det synes jeg da man skal. Det er beskrevet mange steder. F.eks. her: http://epn.dk/teknologi2/computer/sikkerhed/article1648655.e ce
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9438 |
![]() |
|
Måske skulle man installere et virus program, hmm nej det er sku for besværligt.
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Virus-programmer behøver du ikke at installere - de kommer helt af sig selv, hvis du ikke har et anti-virus-program.
![]() |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9438 |
![]() |
|
Har dog endnu aldrig haft virus, måske er jeg bare heldig. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Jeg har stort set heller aldrig haft anti-virus programmer installeret og har stort set aldrig haft vildt store problemer, eller små problemer.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hvor ved du det fra? Hvad tror du der skal til før du opdager du har fået en virus? Hvad forventer du? Hvis du intet anti-virus program har, så har du jo heller ikke noget der kan fortælle dig, om du har virus på din computer. Det er langt fra alle viruser der popper op med et vindue om, at du nu er blevet ramt af en virus. Rent faktisk opererer rigtig mange viruser i baggrunden uden af folk aner det.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Interessant formulering, at benytte begrebet "stort set" i forbindelse med virus
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
En gang virus, ALTID virus-----------------------program. Den fejl begår man kun en gang.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
|
Aaaaaaaaaahhhh....
Jeg elsker min iMac... Virus?.. for me to poop on! |
||
An a day...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |