|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() Sendt: 03-April-2009 kl. 19:50 |
Hej! Jeg har netop købt en Denon AVR-1906 brugt til 800 kr. og skal ud og investere i nogle højttalere til den. Indtil videre har jeg et godt øje til Concept 6 5.0 sættet, da jeg kan få dette til en god pris og evt. lidt senere supplere med en 10" eller 8" XTZ sub (de er jo ret billige). Alternativet er at købe XTZ 89 sættet med 10" sub for lidt over 5000 leveret. Jeg kommer fra et JVC 'alt i et' sæt som jeg egentlig syntes spillede ok, så har ikke det vanvittigt store krav til ekstrem vellyd. Og da jeg stadig er på SU og bor ret begrænset rækker det ikke til mere end disse sæt. Og for god ordens skyld er det disse sæt der er tale om: Takker på forhånd pænt for alle henvendelser! Redigeret af Henrik S-A - 03-April-2009 kl. 19:58 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Uden at have hørt netop dét XTZ sæt, ville mine penge ligge der. De XTZ jeg har hørt, spillede helt fantastisk, og uden nogen konkurrenter i prislejet. SKulle undre mig hvis andet var gældene her.
|
|
![]() |
|
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Ok, det kan være jeg må tage chancen og bestille for næsten 100 kg. varer fra udlandet
![]() Ved du om der er nogle problemer med bånddiskant og musikafspilning? Fronterne har mulighed for bi-wire (og dermed også bi-amp?) hvilket jeg tror må være en fordel med min 'svage' reciever. Jeg er kun ved at lære alt det her ved hifi ![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Jeg tror ikke det er en "rigtig" bånddiskant som sidder deri. Men den jeg hørte på 99.32 var helt fantastisk. På højde, hvis ikke bedre end Dali Ikons, i hvert fald i mine ører.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Takker for hjælpen. Det kan være jeg så skal overveje at bestille fra Sverige så. |
|
![]() |
|
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Jeg kan i hvert fald sige at jeg er virkelig glad for min w10.16 subwoofer, den gør det ufattelig godt - specielt prisen taget i betragtning!
![]() |
|
![]() |
|
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() |
Hvilken sub vil du føje til XTZ? Kigger selv meget på et 5.1 sæt i den prisklasse. Så vil bestemt følge med i, hvad er sker.
|
|
![]() |
|
![]() |
Altså til de ca. 5000 dkr. leveret får man to fronter, to satelitter, en center samt en 10" sub (99W10.16). Du kan se den på forhandlerens hjemmeside http://www.fyndborsen.se. Det eneste der fraholder mig fra at købe dette sæt lige nu er, at jeg meget hellere ville afhente i en butik, og det er unægteligt noget mere besværligt når firmaet ligger ca. 150 km oppe i Sverige. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |