|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jokkemokke ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 05-April-2009 kl. 00:04 |
Hey.
Siden der nu er så mange Onkyo brugere i dette forum, synes jeg lige jeg ville gøre opmærksom på denne. Det er et program der kan styre en Onkyo receiver fra PC'en, hvis receiveren er forbundet til PC'en via com porten eller Ethernet. Det er sikkert ikke det første program af slagsen, men man kan styre næsten alle funktioner på receiveren, samt styre de forskellige zoner seperat. Desuden kan man gemme programmet i tray menuen, således at man hurtigt kan justere volume, skifte kilder, tænde slukke osv. Programmet kan downloades her. |
|
![]() |
|
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Meget interessant - med sådan en fætter her:
http://www.datasoft.se/bluetoothrs232miniadapter.htm (den billigste jeg lige faldt over) begynder det at blive rigtigt interessant ;) |
|
![]() |
|
hatoff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 63 |
![]() |
cool
Havde lavet noget ligende til min gamle Marantz SR5600. Har bestilt Onkyo 876, så godt at se der allerede findes styringsprogram her ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |