|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 05-April-2009 kl. 01:21 |
Ja som overskriften siger...er jeg en båtnakke til at søge eller findes der virkelig ikke et tekken spil til min dejlige ps3? Min datter tørster efter at banke mig
![]() Findes der egentlig en liste online, der viser alle udgivelser til ps3'ern? Jeg fandt denne, men den er vist ikke helt updateret Mvh Henrik |
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
Der findes et spil lige nu, som hedder Tekken 5: Dark Resurrection. Det findes kun som download via psn mener det koster 200,-. Det er en opdatering af tekken 5 arcade.... Men Tekken 6 er vist ved at være på trapperne... Redigeret af jimmi80 - 05-April-2009 kl. 01:28 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
Den komplette liste.
Men ellers findes der jo en række spil med lignende gameplay, som er mindst ligeså lette at gå til. Redigeret af Naiera - 05-April-2009 kl. 01:51 |
|
![]() |
|
InSideYou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
det kommer snart på spil sådan rigtigt :) se de på coolshop evt.
|
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Ellers kan jeg også anbefale det fremragende Street Fighter IV.
|
|
![]() |
|
Tmad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
"Super Street Fighter II Turbo HD Remix", kan hentes på psn for 110 kr. Det er det klassiske Street Fighter II fra 90'erne med en ansigtsløftning http://www.gamespot.com/ps3/action/superstreetfighteriiturbo hdremix/index.html |
|
Panasonic TX-32LX60F
Panasonic DMR-EH57 Onkyo TX-SR606 Monitor Audio Radius 3xR225,2xR90,1xR360 PS3 Slim 120GB Synology DS-211 2x2GB |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Og det er faktisk knaldhamrende godt - det er jo fans der har lavet det. Til 110 (færre penge via. engelsk konto) er det direkte et røverkøb ift. den tid man kan bruge på det. |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Tak for hints gutter.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |