recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - jp.dk & eb.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketjp.dk & eb.dk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Emne: jp.dk & eb.dk
    Sendt: 26-April-2009 kl. 10:33

Er det bare hos mig at både www.eb.dk og www.jp.dk ikke har kørt overhovedet.. eller hvis det har har det været yderst ustabilt og langsomt? startede Lørdag

www.dba.dk er også ufattelig langsom.. har 10mb fra dansk kabeltv og en række andre sites inklusiv recordere kører upåklageligt

Redigeret af rhsin - 26-April-2009 kl. 10:36
Mvh

René
Til top
kiel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Er det bare hos mig at både www.eb.dk og www.jp.dk ikke har kørt overhovedet.. eller hvis det har har det været yderst ustabilt og langsomt? startede Lørdag

Jeg syntes ikke jeg har haft nogen problemer der.
mvh kiel
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 11:30
Ingen problemer herfra
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 12:11
damn... jeg lod CC-Cleaner rydde op i registreringsdatabasen... og det er præcist siden da den har skoddet... jeg forsøgte at loade sikkerhedskopien tilbage ind i systemet, men det kunne jeg ikke få lov til da visse nøgler bruges af systemet.. nogle der ved hvordan det lige kan gøres.. skal man starte computeren op på en særlig måde for at sikkerhedskopien kan loades ind igen?
Mvh

René
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 12:16

Bruger også CC, og har lige prøvet med de 2 sider, intet at bemærke de loader og kører helt som forventet. Så hvor du e.v.t har problemet kan jeg ikke sige.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

damn... jeg lod CC-Cleaner rydde op i registreringsdatabasen... og det er præcist siden da den har skoddet... jeg forsøgte at loade sikkerhedskopien tilbage ind i systemet, men det kunne jeg ikke få lov til da visse nøgler bruges af systemet.. nogle der ved hvordan det lige kan gøres.. skal man starte computeren op på en særlig måde for at sikkerhedskopien kan loades ind igen?

Hvis du har f*cked up i registreringsdatabasen vil det påvirke programmer såsom hele internet explorer, ikke din mulighed for at tilgå bestemte websider.

Oprydning i browser cache kan være en god ide.

Den meste sandsynlige problem er et midlertidigt  netværksproblem hos din udbyder, måske en DNS resolver som ikke svarer korrekt.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 12:31

nu havde jeg jo via cc-cleaner taget en backup af registreringsdatabasen inden den havde problemer, men jeg kan ikke få lov til at loade kopien ind da værdierne i registreringsdatabasen bruges af systemet, skal man starte computeren op på en særlig måde, eller er der et særligt trick til at loade backupkopien tilbage i systemet?

bruger XP home

Redigeret af rhsin - 26-April-2009 kl. 12:32
Mvh

René
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 12:54
Jeg tror at dit problem ligger et andet sted. Virkede siderne lige før at du kørte CC-cleaner?

Du kan eventuelt prøve at downloade Firefox portable, den installerer ikke noget og så kan du afgøre om det er et netværksproblem eller ej.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 13:00

ja siderne har vikret før jeg brugte cc. cleaner, og har lige testet med en anden computer på samme net som uden problemer kører på siderne så det er min bærbare der driller lidt. og jeg kan sjovt nok ikke komme ind på den side du henviser til.. tror lige jeg prøver at installere browseren igen..

opdateret... efter installering af IE 8, sammen fejl, nogle websider vil den bare ikke loade... iøvrigt eneste fejl på computeren... kan bare ikke fatte at man ikke kan geninstallere backupfilen af regbasen som cc-cleaner tog.. hvad faen er backup så værd

Redigeret af rhsin - 26-April-2009 kl. 13:33
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu