recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony RDR-HXD995, mpeg4 egen antenne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony RDR-HXD995, mpeg4 egen antenne

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henrikc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony RDR-HXD995, mpeg4 egen antenne
    Sendt: 26-April-2009 kl. 16:31

Hej!

Har søgt på forum for at finde bedste løsning for opgradering til mpeg4, men har kun fundet "gamle" tråde herom.

Jeg ønsker at modtage og kunne optage mpeg4-signaler på mion Sony RDR-HXD995 med signal fra egen antenne, og forestiller mig at et CA-modul til konvertering er løsningen.

Er det korrekt, og hvilket er det bedste at købe (pris/kvalitet etc)?

Er det et bedre alternativ at købe en mpeg4 set top box?

Evt godkendt af Boxer for så evt at kunne modtage de kodede signaler hvis jeg skulle få lyst til det senere....eller kan dette også gøres med det rigtige "CA-modul" i Sony RDR-HXD995-eren.

Tak for at du læste min forespørgsel, og på forhånd tak for svar.

Mvh Henrik

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 16:38

Du har jo ikke MPEG4 Tuner i Recorderen, det er der ingen der har, og der kommer med stor sansynlighed ikke nogen brugbar løsning til gammelt udstyr, så der skal anskaffes en STB enten en ren Zapper eller en PVR, med sidstnævnte kan der jo optages i HD.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu