|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() Sendt: 20-Maj-2009 kl. 22:36 |
Hej. Jeg er ude efter et Pioneer 5090H men kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg skal købe det henne? import er vel ikke så godt eller hvordan? Tak på forhånd.. |
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg tror snart ikke du har så mange valgmuligheder - der er vist snart udsolgt de fleste steder. Sparshop.dk regner vist med at få nogle til juli |
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
askov ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Hvis du kan bruge en 5090 uden H, ser det ud til der kommer nogle her i næste uge http://www.crtv.dk/produkter/fladskaerms-tv/plasma-tv/pionee r-pdp-lx5090
|
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Jeg kan helt sikkert anbefale Center Radio/TV
![]() |
|
![]() |
|
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Okay, det lyder jo fint nok så :) Kan man stole på de svenske sider? Koster jo de ca. 15000,- hos ONOFF TV i sverige? VH. |
|
![]() |
|
![]() |
Skal lige høre hvor stor forskellen er på det gamle 508XD og deres 5090.
|
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Den er minimal. Der er lidt bedre sortgengivelse på 5090, men ellers er der ikke så meget at komme efter. Opløsningen har ikke den store betydning. 508XD bruger desuden markant mindre strøm end 5090.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Der er selvfølgelig FullHD til forskel og så er kontrasten blevet større og sortniveauet er blevet mere sort.
Hvis man vælger 5090H, så er der også kommet en mpeg4 dvb-t tuner i som er kompatibel med Boxer. Samt nogle lidt andre menuer og en DLNA klient med netværk. Men jeg synes faktisk at 508 er bygget i en smule bedre kvalitet. Men det er stadig en Pioneer vi taler om så der eksisterer ikke dårlig kvalitet. Men efter min mening er forskellen ikke stor. Jeg ville nok ikke overveje at sælge en kalibreret 508 for at købe en 5090. Medmindre man sidder under 2 meter fra den og ser sygeligt meget HD materiale. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja efterhånden er det nok ikke prisen som afgøre det.
Men held og lykke med jagten på en af de bedste skærme også i lang tid fremover. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja for det er alligevel omkring 8000kr's forskel på deres nye 5090 og så et brugt 508XD stadig med garanti. Er bare svært at beslutte sig om det virkelig de sidste mønter er givet så meget bedre ud. Ædermame en lidt svær beslutning at tage syntes jeg.. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Men uanset hvad du vælger kan du stadig sige, at du har en skærm som ingen andre kan slå ud over pioneer selv, nemlig deres krp modeller. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |