recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yukai R100A Plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYukai R100A Plus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kurtholst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Yukai R100A Plus
    Sendt: 13-August-2005 kl. 19:23

Når jeg tænder for maskinen ta'r det en hulens tid inden den viser loading og igen når jeg trykker på open, vises open i displayet men der går  m e g e t  lang tid inden den åbner, hvis den overhovedet gider åbne.

Problemet begyndte efter jeg optog en DVD-RW på en LG Model RC68223 som den afspillede fint, men efterfølgende da jeg lagde et blankt medie ind opstod problemerne - jeg har ikke kunne benytte Yukai'en herefter.

Jeg håber, at der er en eller anden som kender nogle 'magiske' taster og koder jeg kan trykke på, som kan bringe recorderne tilbage til et funktionelt apparatur.

På forhånd tak.

Til top
2jur Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2005 kl. 08:42
Prøv at tage strømsikket fra en ½ times tid. Kender ikke din maskine, på nogle kan man ved tryk på en knap, få recorderen til at gå tilbage til grundindstillingerne, kig i manualen. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu