|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Teazer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 10-Juni-2009 kl. 15:45 |
Hej alle,
Jeg har lige købt dette Sony tv KLD-52W5500 Se her Jeg mangler hjælp til kalibrering, jeg har prøvet at låne en ven's kalibrering's dvd fra Hifi klubben, men det kunne jeg ikke finde ud af. Er der nogle kloge gutter, som kan lave en kalibrering, ganske som den man lavede af Sony 46W4500 for 6 mdr siden? Se her Johnny |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Det kan jeg,
men du vil få et bedre resultat ved at lade Otto fra av prec. komme og gøre det - hvor bor du ? Redigeret af mejersken - 10-Juni-2009 kl. 16:16 |
|
![]() |
|
Teazer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Øhhh Jeg bor på Amager, men jeg havde nu ikke lige tænk mig at der skulle komme nogle ud og gøre det, og slet ikke for 2800-3500 kr som Otto tager.
Jeg tænkte bare, at der sikkert var nogle, som have et sådan 52w5500 tv, og som havde lavet en kalibrering, vi alle kunne få glæde af. Redigeret af Teazer - 10-Juni-2009 kl. 19:21 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40554 |
![]() |
Den vil kun være generel, for at få en der passer til panelet skal anvendes en kallibrerings DVD, så vil du få den korrekte indstilling af lys, kontrast og farve som passer til dit panel. DVE DVDen er perfekt til foremålet. Den rammer ganske precist, og er det der kommer tættest på en ISF. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
du kan også lade dig inspirere af denne side
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1239 889891 dog er panelet ikke helt det samme |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu sat det som, de har gjort det. Det er ikke optimalt, men jeg afventer for nu. Skærmen i 52t er kun 14 dage gammel. Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
![]() |
det var så lidt
men dit billede vil først blive rigtig godt, hvis du laver settings ud fra dit eget panel, og får en til at kalibrere gråskalaen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |