|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() Sendt: 15-Juni-2009 kl. 16:56 |
Så, nu skal der købes nye spil til playstationen, så man kan bruge sommeren på at game!
Sidste år var det MGS4 som var det helt store hit - jeg har ikke rigtigt købt spil siden, så spiller kun Street fighter 2 turbo HD remix som i de gamle dage. Hvad er det næste store PS3 spil - er der nogle sommerhit i vente? |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Infamus er nok det største her til sommer og har fået fantastiske andmedelser http://ps3.ign.com/dor/objects/800208/sucker-punch-project/v ideos/infamous_vdr_051109.html Glæder mig personligt til batman arkham asylum jeg har bestilt i en lækker col.ed. http://ps3.ign.com/dor/objects/14273490/batman-arkham-asylum /videos/batman_trlr_joker_020209.html ellers er ghobuster også et godt bud evt er final fantasy 7 udkommet på psn. |
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Killzone 2 er på markedet, og er blevet et kæmpehit, på højde med MGS4. Det bør du ikke gå glip af. Grafikken er til dato det bedste et spil har formået at levere til en PS3. Selvfølgelig ser Infamous rigtig spændende ud, men måske skulle du kigge lidt tilbage på de spil som allerede er på markedet, f.eks. Call Of Duty 5, førnævnte Killzone 2 mm. |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Jeg vil især anbefale Fallout 3, dead space, call of duty 5
og hvis man skal game noget ældrere så drakes fortune. Infamous skal jeg også selv have, plus ghostbusters! men ellers kommer der masser af lækre titler i løbet af året. samt så har Wolfenstein 3d kommet på psn. ![]() |
|
![]() |
|
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Kan helt klart anbefale inFamous. Har netop gennemført det
som good guy. Nu er det på tide at ryde gaderne for alt der bevæger sig :) Ellers er der jo også Prototype. I samme boldgade som inFamous, men er noget hurtigere og endnu mere action orienteret. Begge spil er gode spil. |
|
/Michael
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
læs lige anmeldelsen fra gamereactor:
http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/74020/Prototype/ ![]() ikke just imponerende. Redigeret af Kenzo85 - 16-Juni-2009 kl. 08:56 |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Det sjove ved Gamereactor er, at de går imod strømmen af
anmeldere. Læs fx her: http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/prototype? q=prototype Hov, forkert link :p Tendensen her er ikke helt den samme :) Redigeret af Ponduus - 16-Juni-2009 kl. 09:12 |
|
![]() |
|
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() |
Eller så er Final Fantasy VII også lige kommet på PSN, det regner jeg nemlig med at skulle bruge en stor del af sommeren på
![]() |
|
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
THE BIGGEST GAME EVER (MGS4) kommer vist snart i et-aars-special udgave, saa det skal du da have fat i!
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Ja, jeg kan ikke rigtigt genkende mange af hans kritikpunkter må jeg sige. Det lyder som om han har spillet et helt andet spil end jeg har. Og meget af det han hæfter sig ved, er små-ting som du kan finde i alle spil. F.eks. nævner han at det virker mere elegant og flydende i inFamous (hvilket også har sine irritations momenter når det kommer til styringen). Jamen for pokker, Prototype er meget mere råt. Det skal ikke være elegant. Prototype er et super råt spil, med blod i spandevis. Og man kan ikke lade være med at side og fnise som en skolepige når man snupper en tilfældig fodgænger og kaster ham i hovedet på en helikopter. Og så brokker han sig over at missionerne mest er "dræb ham og ham".. Hvilket ikke helt er et korrekt billede, men det samme kunne så siges om GTA og inFamous for den sags skyld. Dårlig anmeldelse. Skydes med spredehagl uden at retfærdigøre sine argumenter. Redigeret af mibu - 16-Juni-2009 kl. 11:44 |
|
/Michael
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Infamous!!
havde ikke hørt om det før jeg købte min ps3 med spillet i - Damn det holder bare max!! Total drengerøvsspil med massere af aktion og fede funktioner.. Ellers er det næste store vel unchartet 2.. Eller hvad? |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Ja tak. Har selv hentet det, og er igang med at spille det igennem igen. Fantastisk spil. Dette spil introduceret mig i sin tid, til JRPG genren ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |