|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 17-Juni-2009 kl. 18:04 |
har næsten kun kigget på 895 pga den har RF og kan "kigge gennem låger"
men er der egentlig andre fjernbetjeninger jeg sku kigge på eller ER 895 bare den bedste på markedet? |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Jeg har haft både en 885 (som designmæssigt er identisk med 895) og en Harmony One. Design er jo altid smag og behag, men jeg synes sidstnævnte faldt bedst i min smag hvad det angår. Rent funktionelt og knapkvalitetsmæssigt er 885 IMO dog bedst. Touch-screen på One kunne jeg aldrig helt forliges med, og den generelle svaghed ved disse multifjernbetjeninger er, at man skal pege med dem 3-4 sekunder fra man har trykket på en aktivitet. Det er til gengæld ikke nødvendigt ved 895'eren og dens RF-sender. Du kan læse mere om en anden brugers erfaringer her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57879& PN=2
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
ja er netop pga RF funktionen jeg elsker 895..
men er der andre fjernbetjeninger der kan dette nummer må indrømme at designet ved 895 er et minus. der har designet ved min 9 år gamle sony multifjernbetjening altid været en fryd for øjet når man kom hen til bordet ![]() |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() |
Er selv meget interesseret i input da jeg er i samme situation. 895'erens RF del er kanon, men design og måden den ligger i hånden på er ikke optimal. Samtidig så er mit lcd display gået istykker så jeg skal have fundet en erstatning, men vil ikke undvære RF delen og Z-wave kontrollen af min lysdæmper.
|
|
![]() |
|
taalmod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Både 895, 1000 og 1100 kan køre RF. Det er dog kun 895, der kan køre Z-wave, i hvert fald af de 3. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |