|
|
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | ||
loveduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 20-Juni-2009 kl. 11:07 |
|
Hej alle sammen :)
Ekspert har tilbud på en Panasonic BD35 til 1.499,-, så hvis nogle mangler en billig og aldeles god afspiller, så burde I kigge forbi en Ekspert butik ;) |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
et super køb kan helt klart anbefales. |
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
Hvor har du set det? Er det tilbudsavisen? På hjemmesiden står den til 2999,- kr.
Helt klart, jeg dukker op i den lokale Expert mandag morgen for at hente en, 1500,- kr. for en BD-Live maskine der er acceptabel til DVD'er og CD'er, det bliver ikke på hylderne længe. CNet Test: Panasonic DMP-BD35 Redigeret af Kim Jespersen - 20-Juni-2009 kl. 12:12 |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Hej , ja det er i deres nye tilbuds avis.... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
Fantastisk. Jeg skal op til Bo på mandag og hente en, han har bare at have mindst én hjemme kl. 9.30.
Så kom tilbudsaviserne, jeg tror det er første gang jeg har udvist så stor interesse i at læse en tilbudsavis. Omdeleren fik næsten ikke lov til at putte dem i min postkasse og der var den, på side 8 ![]() Redigeret af Kim Jespersen - 20-Juni-2009 kl. 12:38 |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Ja så er der ingen dårlige undskyldninger for ikke at komme igang med Bluray tilbudet kan ses på miloradio her Redigeret af Prospect - 21-Juni-2009 kl. 17:04 |
||
![]() |
||
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Hvad er der af forskelle fra den og så til BD60 udover at BD60 er en nyere udgave...??
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har ikke kunnet finde en forskel i de test jeg har set, men det kan være der er ændret marginalt i print, drev og/eller kabinet, men de har samme specifikationer, chip, loadtider og er begge BD-live maskiner, så om man køber den ene eller den anden, tror jeg ikke har nogen praktisk betydning. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Og der er heller ingen grund til ikke at købe en maskine der før var bedst til prisen, som så må siges at være noget af et kup nu, til 1000,- kr mindre ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
En af de små forskelle er, at bd 60 er lidt mindre, og at den kan gå direkte på youtube. Men BD35, er en ret god maskine, hvis man er ligeglad med de små ting. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, det med Youtube havde jeg overset, men jeg er alligevel ikke særligt interesseret i den feature, da jeg har en NMT, hvis jeg skulle få brug for Youtube på et tidspunkt, men nok en fin feature for nogen, helt sikkert. Så det der har interesse, for mig, er fætter BR (med BD-live), DVD og en fornuftig behandling af CD'er, selvom jeg syntes godt om SD kortlæseren hvis man skulle falde over et HD videokamera på et tidspunkt, samt det giver mulighed for en mere fleksibel lagerplads til BD-live. |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
|
hvis nogle vil have en anden god bd så skal man skynde sig: http://www.qxl.dk/pris/hi-fi-tv-video/video-dvd/hd-dvdblu-ra y-afspillere/blu-ray-afspiller/samsung-bd-p3600-bluray-afspi ller-kodefri/v/an573798902/
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |