|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 26-Juni-2009 kl. 18:08 |
|
Hej. Har set der har været skrevet lidt om QNAP's kommende NMP-1000 mediaafspiller her på sitet. Men den er jo desværre er lidt forsinket. Jeg har i dag fået en med hjem fra arbejde og håber jeg får tid til at test den i den kommende tid Glæder mig, da QNAP altid plejer at være kvalitet |
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Spændende - glæder mig til at læse hvad du kan berette
![]() |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
|
Det glæder jeg mig også til.
Har selv været lidt hooked på den før C200 blev annonceret. |
||
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
||
![]() |
||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
|
Hejsa Hvordan går det med den - duer den til noget? |
||
![]() |
||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Hej. Det går desværre lidt sløvt her i sommervarmen. Den er dog pakket ud og har taget et par billeder af den. Så er den lige blevet koblet på netværket, så jeg kunne overføre lidt filer til den. Men jeg mangler stadig at få den koblet på TV og test mediaafspiller funktionerne. Men håber jeg kan gøre det her i weekenden. Men ellers er der jo sommerferie om en uge
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
|
Hej igen Lyder godt det går fremad. Ved du hvad prisen havner på? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej.
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mere info om den kan også ses på QNAP's hjemmeside selvom den ikke er med på www.qnap.com Kig istedet her: http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=117
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen det ser jo rimeligt fornuftigt ud. Har du prøvet at lægge BD over på den? Og hvordan virker den som musik-afspiller, er den til at betjene uden en tændt skærm (projektor)? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan går det med den?
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
|
update ?
|
||
.....
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej. Beklager meget jeg ikke har fået den testet, men jeg får en del ting med hjem som jeg ikke altid har tid at kigge på. Jeg har nu fyldt den med lidet af hvert og tager den med på arbejde i morgen og kobler den til der Men til alle interesserede kan jeg så siger at den endelig kommer til Danmark i næste uge
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |