|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 30-Juni-2009 kl. 11:59 |
Hejsa Jeg er på udkig efter en touch screen som jeg vil bruge til min pc , så jeg kan se tv og surfe lidt i køkkenet :-) PFT Vesterby |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
![]() |
|
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Jo det er godt nok touch screen men jeg er kun på udkig efter en skærm Redigeret af vesterby - 30-Juni-2009 kl. 12:28 |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
det kunne være du skulle starte med at definere hvad du mener er billigt! Touchskærme er ikke billige som sådan. og det ville da være rart at vide lidt om hvilken størrelse du er interesseret i. kan du nøjes med en 10" eller skal du højere op? hvis du skal op i 17" og op, så koster de fra 5K og op.
Det er et ekstremt lille nichemarked indtil videre, og derfor er technologierne og priserne ikke voldsomt godt udviklede. Det er faktisk kun med ipod touch og iphones at det virkelig er blevet populært, og der går noget tid før det virkelig slår igennem på de større skærme. De er der, men til specialieret brug som regel (infostander og lignende produkter) og det gør dem meget dyre. Og der er stor forskel i kvaliteten af touch delen. |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry Det jeg er på udkig efter kan sagtens være mellem 10" og 15" Har set en på 8" men det blive sgu nok for småt :-) De kan fås i usa (ebay) til ca 1000-1500 men så kommer der også moms,told og skat osv :-) oven i |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg købte sammen med en kammarat to trykfølsomme skærme fra http://short-circuit.com i 12 tommer og 8 tommer. Den samlede pris med told moms og forsendelse var i området 4.000 kr.
Det er 1½ år siden og de har ikke 12 tommer skærmen mere. Så jeg tror nok ebay er det eneste rigtige... |
|
![]() |
|
![]() |
Det har du nok ret i, men jeg syntes nu at ebay godt kan være lidt svær at hitte ud af |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
der er en 12" her http://www.pricerunner.dk/pl/25-1204436/Skaerme/Deltaco-TV-9 12-Black-Sammenlign-Priser
men desværre ikke til fingrene. Der skal bruges pen. Men mon ikke der kommer noget sjovt når nu win7 som netop har masser af touch-understøttelse dukker op? det kan måske godt være værd at vente på. Vi mangler jo også nogle af de lidt bedre løsninger fra mobil-verdenen til at gøre deres indtog i "pc-verdenen". |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Har du reelt undersøgt hvad der findes af touch-skærme, eller lirer du bare tal af? En 17" touchskærm kan fås for 2.800 kr. og den fungerer upåklageligt til mediecenter-brug mv. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=149244&am p;am p;am p;am p;am p;Specs=true Edit: Ja, jeg har prøvet den - og den virker også fint med fingrene Redigeret af T-Ras - 03-Juli-2009 kl. 19:13 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg ville købe den der henvises til man kan jo altid sende den tilbage hvs det ikke virker som ønsket. Nogle af de trykfølsomme skærme jeg har kigget på har også pen, men kan sagtens benyttes med fingeren. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |