recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WIE8 gir’ problemer på recordere.dk 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWIE8 gir’ problemer på recordere.dk 

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Emne: WIE8 gir’ problemer på recordere.dk 
    Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:27

Har fornyligt opdateret til Internet explorer 8, med det resultat at jeg hele tiden bliver "smidt af" recordere.dk. Der er ikke noget galt på andre sites

Har så prøvet med et download af IE7, men kan ikke installere den før IE8 er slettet, og det nægter den

What to do???

Til top
rohde Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Denmark
Point: 236
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:34
Firefox 3.5?
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:40

Jeg havde login-problemer med min IE8 for et par dage siden, og selv en sletning af cookies og midlertidige internetfiler hjalp ikke.

Men pludselig holdt den fast i login'et, og der har nu været normalt auto-login i et par dage.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:42

Oprindeligt skrevet af rohde rohde skrev:

Firefox 3.5?

Altså jeg er totalt på bar bund når det kommer til PC kendskab. Er det ikke for nørder?

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg havde login-problemer med min IE8 for et par dage siden, og selv en sletning af cookies og midlertidige internetfiler hjalp ikke.

Men pludselig holdt den fast i login'et, og der har nu været normalt auto-login i et par dage.

Ja jeg oplevede også at auto login svigtede i starten, men det er tilsyneladende i orden nu. Men jeg bliver stadig smidt af...

Hvordan sletter du cookies?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:48

Slette cookies, let nok Internetegenskaber slet Cookies. Den funktion kan dog slette cookies som ikke skal slettes, så det er bedst at gøre det manuelt ved Indstillinger/vis filer.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:52

Jeg kan så supplere med, at efter jeg opdaterede til EXPL 8, går min browser i baglås, og eneste udvej er en genstart.

Har ligesom N-D haft problmer med login på recordere.dk (kunne jo være med vilje)

Skal så lige huske at fortælle at jeg desværre har Vista

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-August-2007
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af rohde rohde skrev:

Firefox 3.5?

Altså jeg er totalt på bar bund når det kommer til PC kendskab. Er det ikke for nørder?

Nej Firefox er skam ikke kun for nørder, og det tager ikke mange minutter at installere. Jeg har ikke prøvet den nye internetlæser fra Microsoft, men i forhold til den gamle version, kan jeg bedre lide Firefox. Firefox tager i modsætning til Internet Explorer heller ikke mange minutter at fjerne igen, hvis du ikke kan lide det . Hvis du bliver fristet, kan du hente Firefox på siden http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/.

Prøv også at slette cookien fra recordere.dk i Internet Explorer. (som du åbenbart allerede er ved )
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Slette cookies, let nok Internetegenskaber slet Cookies. Den funktion kan dog slette cookies som ikke skal slettes, så det er bedst at gøre det manuelt ved Indstillinger/vis filer.

Er det indstillinger i værktøjslinien til IE8 ? Kan ikke se der står noget om cookies her

Tror nok du skal forklare det helt fra scratch for at jeg får noget ud af det

Redigeret af Kampus - 01-Juli-2009 kl. 17:09
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 19:44
Jeg får nu en meddelelse om at IE har blokeret for at webstedet har sendt filer til min PC. Disse filer, er det cookies? Og skal der laves om på sikkerheds indstillingerne på min PC?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 21:56

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Er det indstillinger i værktøjslinien til IE8 ? Kan ikke se der står noget om cookies her

Tror nok du skal forklare det helt fra scratch for at jeg får noget ud af det

Internet egenskaber/indstillinger/vis filer.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 22:01

Jeg får nu en meddelelse om at IE har blokeret for at webstedet har sendt filer til min PC. Disse filer, er det cookies? Og skal der laves om på sikkerheds indstillingerne på min PC?

Du kan ændre i Websteder du har tillid til. Internet egenskaber/sikkerhed/websteder du har tillid til/websteder.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu