|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:27 |
|
Har fornyligt opdateret til Internet explorer 8, med det resultat at jeg hele tiden bliver "smidt af" recordere.dk. Der er ikke noget galt på andre sites Har så prøvet med et download af IE7, men kan ikke installere den før IE8 er slettet, og det nægter den What to do??? |
||
![]() |
||
rohde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
|
Firefox 3.5?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Jeg havde login-problemer med min IE8 for et par dage siden, og selv en sletning af cookies og midlertidige internetfiler hjalp ikke. Men pludselig holdt den fast i login'et, og der har nu været normalt auto-login i et par dage. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Altså jeg er totalt på bar bund når det kommer til PC kendskab. Er det ikke for nørder? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja jeg oplevede også at auto login svigtede i starten, men det er tilsyneladende i orden nu. Men jeg bliver stadig smidt af... Hvordan sletter du cookies? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Slette cookies, let nok Internetegenskaber slet Cookies. Den funktion kan dog slette cookies som ikke skal slettes, så det er bedst at gøre det manuelt ved Indstillinger/vis filer. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jeg kan så supplere med, at efter jeg opdaterede til EXPL 8, går min browser i baglås, og eneste udvej er en genstart. Har ligesom N-D haft problmer med login på recordere.dk (kunne jo være med vilje Skal så lige huske at fortælle at jeg desværre har Vista |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|
Nej Firefox er skam ikke kun for nørder, og det tager ikke mange minutter at installere. Jeg har ikke prøvet den nye internetlæser fra Microsoft, men i forhold til den gamle version, kan jeg bedre lide Firefox. Firefox tager i modsætning til Internet Explorer heller ikke mange minutter at fjerne igen, hvis du ikke kan lide det ![]() Prøv også at slette cookien fra recordere.dk i Internet Explorer. (som du åbenbart allerede er ved ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det indstillinger i værktøjslinien til IE8 ? Kan ikke se der står noget om cookies her Tror nok du skal forklare det helt fra scratch for at jeg får noget ud af det Redigeret af Kampus - 01-Juli-2009 kl. 17:09 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg får nu en meddelelse om at IE har blokeret for at webstedet har sendt filer til min PC. Disse filer, er det cookies? Og skal der laves om på sikkerheds indstillingerne på min PC?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Internet egenskaber/indstillinger/vis filer. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Du kan ændre i Websteder du har tillid til. Internet egenskaber/sikkerhed/websteder du har tillid til/websteder. |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |