|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() Sendt: 15-Juli-2009 kl. 19:58 |
Da jeg snart skal til new york på ferie. ville høre om der nogle der kendte nogle gode steder at købe blu-ray. helst billigt og med stort udvalgt. følgende film skal ivertifald med hjem Watchmen green lanten wonder women caroline mad men seson 1 og 2 true blod seson 1 ps erm der nogle der ved om man kan sætte en dansk iphone i et amr.stik uden at fyre den af? Redigeret af sauron - 15-Juli-2009 kl. 20:00 |
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Intet problem med at lade iPhone derovre - husk stikadapter
mht til film, så tror jeg du finder bedre tilbud på nettet fremfor at finde butikker derovre. Brug hellere din tid derovre på oplevelser og shopping efter tøj og sko. Især amerikanske mærker er billige. Redigeret af Nikodk - 15-Juli-2009 kl. 23:30 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
I `98 var New York et sandt eldorado mht DVD film . Udbudet herhjemme kunne på daværende tidspunkt næsten tælles på en hånd .Husker en butik som hed "DVD-Forum", - måske den nu hedder "BR-Forum" Har du plads, må du godt ta et kamera med hjem til mig . "B & H" i N.Y er måske verdens mest berømte, og billigste foto-butik. |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Der er en del gode butikker med film i New York, men priserne er som regel
en del højere end fx på Amazon, så hvis du har mulighed for at bestille og få det sendt til din adresse mens du er der, er Amazon klart det bedste bud. Ellers er fx JR music & computer world på Park Row (www.jr.com), Best Buy mange steder, bl.a. Broadway lige nord for Houston. En del af de store kæder er vist lukket, bl.a. Tower records samt Virgin Megastore, men ellers ligger der en del af dem på bl.a. Union Square og Times Square. God tur |
|
![]() |
|
Nielsb90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Er Virgin lukket?? Det var verdens største CD og DVD/BD butik! Godt var det høje priser men der var ALT! Var der sidste sommer.. Den ligger midt på Times Square hvis du har lyst til at se efter om den stadig er der.. God tur! Et fedt sted - en fed oplevelse er at tage på deres comedy clubs!
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Virgin er ikke lukket som kæde, men butikkerne i New York er lukket eller
holder måske stadig ophørsudsalg http://www.nytimes.com/2009/06/15/arts/music/15virgin.html |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Nu kan jeg se at du har en PS3 og jeg går udfra det er din blu-ray afspiller.
Så jeg vil lige gøre dig opmærksom på at hvis det er en europæisk PS3 så kan den ikke afspille region A kodet film som er det der bliver solgt i USA. Derfor husk lige at se på nettet om filmene er regions kodefri inden du køber. |
|
![]() |
|
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Jeg var i NY for omkring 2 måneder siden, og de eneste to butikker hvor der var et okay udvalg var Bestbuy og Blockbuster, og deres priser er ikke ligefrem de bedste.
Men jeg ledte heller ikke så meget efter butikker med Blu-ray så der er nok mange jeg har misset. |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Det er sgu sørgerligt - har været i den på Times Square adskillige gange og shoppe både musik og film - de havde et glimrende udvalg... |
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
Østergaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Jeg har fået anbefalet www.jr.com som har et stort udvalg. Har dog ikke selv besøgt den i virkeligheden. Som andre har nævnt, så tror jeg det er generelt at priserne på nettet er lavere end i butikker, så det afhænger af forsendelsesprisen om det alligevel kan betale sig at købe i butikken. Husk endelig at undersøge regionskode hvis du ikke har regionsfri BD-afspiller. Jeg har kun erfaring med DVD fra USA, og det er ofte min erfaring af transfer-kvaliteten og ekstramateriale (typisk kommentarspor) er bedre på US-udgaverne end på DK-udgaverne, hvis man kan afspille regions-fri DVD, og er ligeglad med danske tekster. |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Tusinde tak for alle svarene. den der jr.com ser utrolig interasant ud så den vil jeg prøve at kige på
![]() ![]() |
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |