|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DunkZ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 04-August-2009 kl. 13:24 |
Hey Alle... Jeg står og skal have mig en ny tvskærm efter min projektor døde under lynnedslag... Grunden til at jeg skal have et tv istedet for en ny projektor er, at jeg snart skal flytte og der er ikke plads til en projektor desværre Så jeg aner faktisk ikke rigtig så meget om de forskellige modeller for LCD og Plasma tv'er.. Jeg har omkring 15000,- +/- at gøre godt med.. Lidt krav:
Det var vidst det hele.. Håber der er nogle som har nogle forslag til en skærm, som holder sig nogenlunde inden for kravene.. Mvh DunkZ |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
hvis du kan leve uden dvb-c tuner https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=400608 bedre tv fåes ikke. ellers en samsung 855 test af en 855 http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1245146937 Redigeret af xcardman - 04-August-2009 kl. 13:28 |
|
![]() |
|
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Hvis ikke DVB-C var en nødvendighed var det jo helt klart PDP-LX5090H
der kunne være tale om som netop nu fåes hos komplett.dk til den nette sum af 16.000 spir ![]() |
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
http://www.expansys.dk/d.aspx?i=180442
|
|
![]() |
|
DunkZ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Som sagt, så behøver alle krav ikke at blive opfyldt.. Så hvis jeg skal undvære DVB-C tuner så går det nok Men jeg vil da kigge på de forskellige forslag.. Og ellers så bare skyd løs.. |
|
![]() |
|
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Så er der kun et fornuftigt valg, og det må siges at være pioneer'en
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe det ser sgu også nice ud Pioneer skærmen.. Læste dog lige på en anden tråd at det er parrallel-importeret? Nogle der kan bekræfte det og er det så værd og smide pengene efter hvis det viser sig, at være tilfældet? Eller skal jeg så købe det et andet sted eller et helt andet tv?
|
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Svar fra Komplett.dk: Hej. Når det er paralell import, foregår alt service på tv'et gennem komplett. Der er ikke pixel fejls garanti på tv'et når det er paralell import. Der er 12 måneders producent garanti, og så 1 års reklamations ret. Skulle der blive problemer med tv'et, så bliver det afhentet på din adresse og kørt til service, dette koster dig ikke noget. Mvh Tim Kaas Komplett.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |