|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() Sendt: 15-August-2009 kl. 14:55 |
Hey!
Jeg faldt lige over disse mp3-afspillere http://www.sentronic.dk/index.php?cPath=26_72 De er jo voldsomt billige. Nogle der har prøvet at købe en for sjov? Edit: Linkfix! Redigeret af Chrizzy - 15-August-2009 kl. 14:55 |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Jeg har en ven der købte en kopi i østen sidste år. og jeg må sige at kvaliteten er rimelig dårlig i forhold til originalen. "Scroll hjulet" som man kender fra ipod virker fx ikke, og når man har den i hånden tænker man bare "plastik". Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er samme model som du har linket til
![]() Jeg tror jeg havde valgt en anden afspiller og gået udenom kopi uddgaven ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() |
Hehe ja det er jo klart og logisk de ikke virker som originalen - tror man skal være meget naiv for at tro det
![]() ![]() Tænkte nu også bare på at købe den mere i sjov fordi jeg kedede mig hehe.. |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Næste gang du keder dig, så send mig de 200-400kr. så skal jeg synge en sang for dig
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Haha, jamen det vil jeg så lige overveje mester
![]() ![]() Dejligt med lidt humør på sådan en grå lørdag. Må hellere smutte ud og drikke nogle bajere snart ![]() |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Jeg synger også glædeligt en sang ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |