|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmoose ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Status: Offline Point: 80 |
![]() Sendt: 15-August-2009 kl. 23:20 |
Hejsa.
Beklager det lidt trivielle indlæg :) Det er omsider blevet tid til at vægmontere mit PZ85, og jeg fik derfor øje på dette beslag hos AV- Cables: http://kortlink.dk/6vey Det er selvfølgelig lækkert, at det kan hænge så tæt på væggen, især hvis Vogels eget udsagn om at det netop giver plads nok til ventilation og kabler passer. Men betrager egentlig ikke producenten selv som den mest pålidelige kilde ![]() Derfor: Har nogen erfaringer med dette, evt. bare med et lignende beslag? Jeg så, at man kunne få vinklede HDMI-kabler, men jeg skal stadig have plads til komponentstikkene fra min Xbox. Vil den afstand give mit PZ85 problemer med at komme af med varmen? Jeg har undret mig lidt over, at så mange køber beslag med tiltfunktion. Er det for lettere at kunne komme til stikkene? Andre gode og fornuftige råd modtages naturligvis også gerne :-) På forhånd tak, Rasmus Redigeret af Rasmoose - 17-August-2009 kl. 21:13 |
|
Panasonic TH 42PZ85E | H/K AVR 4550 | H/K DVD 25 | B&W DM603 S3, DM601 S3 + LCR600 S3 | Xbox 360 Premium | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
jeg har et billigt ophæng der kan vinkles. og jeg kan på inden måde se hvordan folk kan have et beslag der bare sidder fladt mod væggen.
skal jeg rode bag skærmen så trykker jeg ind på skærmen(så vægten kommer væk fra skruerne) og løsner skruerne næsten helt ud. så kan jeg tilte min skærm ca 45 grader forover og kan nemt rode med kabler bagi ;D |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo det, men har nogen erfaringer med dette? ![]() Redigeret af Rasmoose - 17-August-2009 kl. 03:01 |
|
Panasonic TH 42PZ85E | H/K AVR 4550 | H/K DVD 25 | B&W DM603 S3, DM601 S3 + LCR600 S3 | Xbox 360 Premium | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Dine links virker ikke. Men jeg har lige sat min 46" PZ85 op med et beslag til 295 kr fra aveksperten.dk Det er det beslag der hedder DMP vægbeslag Plasma/ LCD 32 - 60. (80KG) Det jeg valgte kan ikke vippe eller tilte eller noget, da jeg ikke har brug for det, men ellers kan det samme beslag også fåes med tilt og vippearm. Det sidder 4cm fra væggen og mine HDMI kabler kunne lige akurat være der. Selve beslaget er supernemt at sætte op, og alle skruer og ravpluks medfølger. |
|
![]() |
|
![]() |
Takker, det var lige sådan et svar jeg havde brug for :-) Har fikset linket, det er forummet der ikke kan håndtere links ordentligt. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |