recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp med vurdering af købt TV!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp med vurdering af købt TV!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Johnhifi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp med vurdering af købt TV!
    Sendt: 16-August-2009 kl. 14:40
Haløj derude!

Mine forældre har været så "heldig" at få en lcd tv i gave fra min søster her den anden dag, men jeg er lidt usikker på om pengene er brugt rigtigt, da kun kommer med en Samsung Serie 5 LA40A550P1F. (6800kr)

Har selv en px80 42" og der har ikke været noget andet end et lækkert billede både fra yousee analog signal og ps3 hd.

Men de gamle kommer nok aldrig til at rode med hd box eller noget andet og de vægter nok også lidt mere design over billede kvalitet så mit spørgsmål er om det er et total fejlkøb ? Kan det overhovedet betale sig at sende tilbage for at skulle have fat i noget tilsvarende billigere/bedre kvali ?

Tak på forhånd =)
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2009 kl. 15:04

Jeg ville sende det tilbage, da prisen er for høj for dette tv.

Hvis det stadige skal være Samsung, så ville jeg istedet, kigge på det tilbud som ComputerCity har, et 40A766 til 6999,- dette tv, er en del bedre end det din søster har fundet.

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2049073

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu