Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Clemen
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 606
|
Emne: Køb af nyt TV - hvad skal jeg vælge Sendt: 16-August-2009 kl. 21:09 |
Hej Recordere.
Jeg mangler lidt ekspert hjælp i hvilket TV jeg skal købe..
Har på nuværende tidspunkt et Pioneer 427, jeg vil gerne have et der fylder mindre ud fra vægen og er min 50" - Og det skal have bedre billede end pioneeren.
Her er mine krav: - min. 50" - 1 HDMI indgang - Behøver ikke at have nogle tunere. - Skal være stilfuldt på fronten, ingen lysende logoer, gennemsigtige steder (som på nogle sony). - Ingen synlige højtalere (bliver ikke brugt alligevel) - Skal være sort.
Da jeg kun bruger skærmen via. mit Media Center, som tilsluttes HDMI, så har jeg IKKE brug for tunere, jeg er derfor ligeglad med DVB-X tunere, MPEG-4 mm.
Egentligt kan jeg sagtens nøjes med et rent fremvisningsdisplay uden tunere og højtalere.
Har ikke noget egentligt pris max.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
|
Sendt: 16-August-2009 kl. 21:16 |
Clemen skrev:
Hej Recordere.
Har på nuværende tidspunkt et Pioneer 427, jeg vil gerne have et der fylder mindre ud fra vægen og er min 50" - Og det skal have bedre billede end pioneeren.
Her er mine krav: - min. 50" - 1 HDMI indgang - Behøver ikke at have nogle tunere. - Skal være stilfuldt på fronten, ingen lysende logoer, gennemsigtige steder (som på nogle sony). - Ingen synlige højtalere (bliver ikke brugt alligevel) - Skal være sort.
Da jeg kun bruger skærmen via. mit Media Center, som tilsluttes HDMI, så har jeg IKKE brug for tunere, jeg er derfor ligeglad med DVB-X tunere, MPEG-4 mm.
Egentligt kan jeg sagtens nøjes med et rent fremvisningsdisplay uden tunere og højtalere.
|
Jamen svaret er da uhyre nemt, du skal afgjort have et Pioneer igen nemlig et 500M - verdens bedste TV. Kommer vist på lager for sidste gang hos Sparshop i morgen 
dit: Checkede lige Sparshop - næh, det gør de måske alligevel ikke, men giv dem et ring.
Ellers er der jo 5090, og det har de hjemme
Redigeret af Hother - 16-August-2009 kl. 21:19
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
nickyyyy
Super bruger
Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Point: 354
|
Sendt: 17-August-2009 kl. 00:02 |
Samsung 50B855.
Opfylder det hele, men har dog tunere. Udover det er det også meget slankt.
Om billedet er bedre, må du selv vurdere. Men prøv at gå ned i en hifiklub og kig på det :)
Mvh Nicky
|
 |
Jacob P
Bruger
Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 181
|
Sendt: 17-August-2009 kl. 21:07 |
Hother skrev:
Clemen skrev:
Hej Recordere.
|
Jamen svaret er da uhyre nemt, du skal afgjort have et Pioneer igen nemlig et 500M - verdens bedste TV. Kommer vist på lager for sidste gang hos Sparshop i morgen 
dit: Checkede lige Sparshop - næh, det gør de måske alligevel ikke, men giv dem et ring.
Ellers er der jo 5090, og det har de hjemme
|
Nu ved jeg ikke hvor tyk et 427 er men et 5090 er ikke specielt tyndt. Men sparshop har da 500A på lager hvis man da kan leve med tuner og mpeg4
|
 |
Jacob P
Bruger
Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 181
|
Sendt: 17-August-2009 kl. 21:11 |
Du kan også give de sidste 5000 og købe et 600M.
|
 |